Akció!

WP20 képzés

50 000 Ft 25 000 Ft

Wedding Power 20 –

Jelentkezés lezárva!

2018.02.03. SZOMBAT – BUDAPEST – LURDY

GYAKORLATI KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS esküvői szolgáltatóknak

Tanulj meg valóban jól kommunikálni!
A webes megkeresések és az e-mailezések és ajánlatadás után eljön a pont amikor személyesen kell találkozni a párokkal.

A WP20 egy speciálisan esküvői szolgáltatóknak összeállított 20 lépésből álló egész napos kommunikációs képzés és tréning.
A képzés célja, hogy olyan szinten képződjenek a részvevők, hogy alkalmasak legyenek a személyesen történő üzleti találkozók irányítására, és képesek legyenek kontrollálni azokat.

A WP20, 2 elméleti témára és 18 gyakorlati feladatra épül.
A WP20-as résztvevői kommunikációs felismerést és megértést kapnak, megnövekedett képességeket, új teljesítményt érnek el.A gyakorlás során a részvevő felismeri a kommunikációs helyzetet és képes lesz azt használni a valós életben.

Elfogyott

Leírás

Jelentkezés lezárva!
2018.02.03. SZOMBAT – BUDAPEST – LURDY HÁZ
FEJLŐDÉS – ÚJ TELJESÍTMÉNY – KÉPESSÉG NÖVEKEDÉS A SZEMÉLYES KOMMUNIKÁCIÓBAN

WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak

AZ ORSZÁG EGYETLEN, SPECIÁLISAN ESKÜVŐI SZOLGÁLTATÓKNAK ÖSSZEÁLLÍTOTT GYAKORLATI KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉSE!

2018.02.03. SZOMBAT – BUDAPEST – LURDY

WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak

Tanulj meg valóban jól kommunikálni!
A webes megkeresések és az e-mailezések és ajánlatadás után eljön a pont amikor személyesen kell találkozni a párokkal.

WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak
WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak

A WP20 egy speciálisan esküvői szolgáltatóknak összeállított 20 lépésből álló egész napos kommunikációs képzés és tréning.
A képzés célja, hogy olyan szinten képződjenek a részvevők, hogy alkalmasak legyenek a személyesen történő üzleti találkozók irányítására, és képesek legyenek kontrollálni azokat.

A WP20, 2 elméleti témára és 18 gyakorlati feladatra épül.
A WP20-as résztvevői kommunikációs felismerést és megértést kapnak, megnövekedett képességeket, új teljesítményt érnek el. A gyakorlás során a részvevő felismeri a kommunikációs helyzetet és képes lesz azt használni a valós életben.

 

Elmélet és gyakorlat:

Milyen érzelmek és külsőségek, pszichológiai hatások alapján döntenek az emberek termékek, szolgáltatások megvásárlásakor?
Kifogás kezelés: leggyakrabban előforduló kifogások kezelése. Árak, csomagok egyéb ártényezők.
18 speciális kommunikációs gyakorlat.

Te hányat tapasztaltál már az alábbi gyakori kommunikációs problémából?

1. Esküvői megbeszéléseken ideges vagy feszült vagy. Képtelen vagy csak egyszerűen ott lenni és önmagad lenni.
2. Képtelen vagy magabiztosan, lazán feszültség nélkül az esküvői vendég vagy az örömszülők a szemébe nézni.
3. Nehezen beszélsz tisztán – a vendégek gyakran kérik tőled, hogy ismételd meg, amit mondtál.
4. Nehézségeid vannak azzal, hogy miközben beszélsz a vendég vagy a tárgyaláson a pár azt félbeszakítja vagy egyszerűen közbeszólnak.
5. Képtelen vagy megértetni amit akarsz, mivel a másik akinek beszél másra figyel, vagy éppen félbeszakít téged.
6. Nehezedre esik nyugodtan érdeklődő arccal meghallgatni másokat, és mágis minden figyelmedet rájuk fordítani.
7. Gyakran amikor tárgyalsz vagy éppen az esküvőn instruálod a párt,  azt érzed képtelen vagy visszajelezni, hogy hallottad és megértetted őket. Esetleg gyakran mondják azt neked, hogy „nem is figyelsz ránk”, amikor ez nem igaz.
8. Amikor a vendég vagy a lelkes menyasszony (ki más, nem is a vőlegény)  megállás nélkül beszél  hozzád, te pedig nem tudod, hogyan állítsd meg őket, és hogyan érd el, hogy arra figyelj, amit te akarsz mondani, ne tudjanak ezzel kizökkenteni.
9. A beszélgetéseid sokszor az első mondat után elakadnak, és nem tudod, hogyan tartsd vidd tovább a meszélgetés fonalát.
10. Ha nehéz vagy zavarba ejtő kérdést tesznek fel neked a megbeszélésen vagy munka közben az esküvőn, amire nem vagy később  akarsz válaszolni. Hogyan kezeled ezt?
11. Egy kényes vagy  zavarba ejtő témát hoznak szóba, kérdezősködnek, te pedig véget akarsz vetni ezeknek a kérdéseknek. Hogyan teszed ezt úgy, hogy a kérdező ne sértődjön meg, vagy ne érezze magát megbántva?
12. Alapból nehézségeid vannak egy beszélgetés elindításával idegenekkel, párokkal való első találkozáskor vagy hétköznapi szituációkban?
13. Nehezen tudsz kommunikációba hozni valakit, aki szótlan vagy nem hajlandó beszélni. Ugye láttál már vőlegényt hallgatni első vagy esküvői megbeszélésen???
14. A beszélgetés során a beszélgető partnered elkalandozik másik témára, és te nem tudod, hogyan térítsd vissza az eredeti témához?
15. Át akarod vezetni a tárgyaló partnered az ő témájáról egy másikra. Hogyan kell ezt simán és anélkül csinálni, hogy vegye észre és ne legyen számára bántó?
16. Nehézségeid vannak azzal, hogy kérdezel valamit és a kérdéseidet nem tudod megválaszoltatni?
17. Egy beszélgetés során te kalandozol el, nem figyelsz, vagy megakasztod a tárgyaló partnered a mondanivalójában. Hogyan kezeled ezt zökkenőmentesen, és hogyan folytatod vele tovább a beszélgetést?
18. Nehézségeid vannak azzal, hogy egy beszélgetést problémamentesen, zaklatottság előidézése nélkül befejezz és a pár elé tedd az aláírandó szerződést?

Ha ezen felmerülő kérdések küzül közül bármelyikre is igen a válaszod, akkor neked a
WP20-as kézést mindenképpen el kell végezni!
Válj te is magabiztossá

Képzés Menete:
A képzés egész napos részvételt igényel!

WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak
WP20 kommunikációs képzés esküvői szolgáltatóknak

A két elméleti blokk után 18 párban végzett kommunikációs gyakorlat következik.

A képzésen résztvevők a gyakorlatokat párban végzik, a gyakorlatok egymásra épülnek.
A tanuló párok egyszer edzők és egyszer tanulók is lesznek, tehát megismerik mindkét oldalt.

A gyakorlatok végén a képzés részvevői leírják friss tapasztalataikat.
Mindezt a képzés vezetője irányítja és felügyeli.

A gyakorlatok során nem csak tapasztalatot szereznek a résztvevők, hanem önmagukat is jobban megismerik.
A komoly felismerések mellett sokat is nevetünk közben!

Vegyél részt a WP20-on és legyél meggyőző, irányító az üzleti beszélgetésekben!