A marketing könyv

Az esküvői szolgáltatóknak írt, mára már alapműnek számító kötelező tudásanyag a megjelenés 4. évfordulójára  ELEKTRONIKUS FORMÁBAN is letölthetővé vált!

A könyvesboltokban is kapható de mára már letölthető
AZ EGYETLEN és kimondottan esküvői szolgáltatóknak szóló

HITELES ÉS ÁTFOGÓ  ESKÜVŐMARKETING  KÖNYV
MA MAGYARORSZÁGON

MEGRENDELEM A SHOPBAN

Az első 48 órában több mint 200db, már a megjelenés előtti előrendelés!

Fektess a tudásodba!
A több mint 200 oldalas nyomtatott könyv, melynek minden esküvői szolgáltató polcán ott a helye!

 Sikeres Esküvőmarketing szisztéma  – esküvői szolgáltatóknak

Feltetted már magadban valamelyik kérdést?

– Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók, cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
– Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál, csökken az esküvőinek a száma addig ők lubickolnak az eredményekben?
– Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
– Vajon tényleg  jobbak-e nálad szakmailag vagy emberileg ezek a szolgáltatók? Miért érzed ettől magad kellemetlenül?
– Vajon miért nem megy úgy a szekér mint régen? Hová tűntek az ügyfelek?
– Vajon miért van az, hogy mások alig találnak ideális párokat, ők meg sikert sikerre halmoznak, és jó fej pároknak boldogan  dolgozva magas bevételt realizálnak? 

Mi lehet a titkuk? Mit csinálnak másképpen?
EZT MOST BARNA LACITÓL ELSŐ KÉZBŐL TUDHATOD MEG!

 Az esküvőmarketingre akkor is szükség van ha új vagy, vagy ha régóta tolod a szakmában, viszont minőségibb ügyfeleket szeretnél és ezzel párhuzamosan magasabb bevételt.
Ha pedig egyre fogynak az ügyfeleid tehát piacvesztést tapasztalsz, mindenképpen vedd meg a könyvet!

 Ugrás a rendeléshez!

Miről szól a könyv több mint 200 oldala?

– Esetleg  pont rólad?
Mint általános szolgáltató, de lehet konkrétan Te is szerepelsz benne, mint jó vagy rossz példa!

Ebben a könyvben elárulom én is neked a saját sikereim titkát. 

– A szemlélet átadás  mellett az Aktualitásokról is szól:

Ha még nincs tele a jövő éved, a januári nagy hullámra már fel is készülhetsz a könyvből! 

Például felkészít az esküvői kiállításokra, elmondom miként lehetsz feltűnő, miért hanyagold a drága szórólapokat, és milyen filléres vagy újszerű módszerekkel érheted el a párokat a kiállítás után,  és mi legyen a bizalomépítő taktika, ami után várni fogják az ajánlatodat!

A 2019-es szezonra, alkalmazva a könyvben olvasott ajánlásokat, biztosan minőségbeli változásokat fogsz tapasztalni az ügyfél kommunikációdon, a bevételeden!

Nézd meg a könyv tartalomjegyzékét!

A sikeres esküvőmarketing szisztéma könyv tartalomjegyzéke

tartalomjegyzék 1.oldal (kattints a képre a nagyobb mérethez)

tartalomjegyzek2

tartalomjegyzék 2.oldal (kattints a képre a nagyobb mérethez)

MEGRENDELEM A SHOPBAN

Meg fogod érteni és rálátással rendelkezel a hazai kasztokra, választ kapsz a “de miért” kérdésekre.

A könyvben sok esetben személyes történeteimen, példáimon keresztül mutatom beazokat a gyakorlati módszereket, amelyek, – ha alkalmazod őket! – a segítségedre lesznek abban, hogy megtaláld azokat a megoldásokat amikre eddig választ kerestél

Példa:
” Vőfély vagyok. Régóta vagyok a szakmában, szerintem jól csinálom. Ismernek a városban a környéken. korpromoMégis kevesebb az esküvő, a mostani fiatalok félnek a vőfélytől.
Nem tudok emelni az árakon, 5 éve nem bírtam feltornázni a díjamat.
Látom más városokból érkeznek idegen vőfélyek, akik hallom még drágábbak mint én.
Miért van ez? Mi a megoldás?”

Válasz: Erről szól az ültess magokat és foglalj területeket írásom.

Területek melyeket mindenképpen érint a könyv:
PIACI SZEMLÉLET,
POZICIONÁLÁS – PIACI SZEGMENTÁCIÓ
CÉLCSOPORT MEGHATÁROZÁS
SORS és SZEMLÉLETFORDÍTÓ  GONDOLATOK,
TÁRGYALÁSTECHNIKA,
GOOGLE ADWORDS,  FACEBOOK LEHETŐSÉGEI
AUTOMATIZÁLÁSI MEGOLDÁSOK

tobbmegrendeles_felho-01

Kinek szól a könyv?

Minden új és régi esküvői szolgáltatónak.

Lehet te is szerepelsz benne!

Sok példát olvashatsz: Pozicionálási és árazási stratégiák,  érintve pl. az esküvői dj-ket, zenekarokat, fotósokat, esküvőszervezőket, vőfélyeket, ceremóniamestereket, esküvői videósokat, cinematográfusokat, dekorosokat, egyéneket és érdekcsoportokat, esküvői példaképeket, primadonnákat és botrányhősöket.

Példa:
– Esküvőszervezőként kezdtem dolgozni.

Jutalékot a profi szolgáltatók nem adnak, nem válaszolnak az ajánlatkéréseimre, de nem merek áttértni az alapdíjas modellre.
Hogyan pozicionáljam magam?

Mi a megoldás?”

Válasz: A különböző árazási modellekről az esküvőszervezőkről szóló gondolataimról olvashatsz a könyvben.
Miért jó a fix áras modell, és hogyan keresd meg e-mailben a szolgáltatókat.

Esküvőmarketing könyv vélemény

Mit tanulhatsz meg ebből a könyvből?

pipa_zoldMi jellemzi ma a hazai esküvőipart és hogyan épül fel?
– Hogyan kell megtalálni és elhelyezni magad és a szolgáltatásod az esküvőipar számegyenesén.
– példákon keresztül: Hogyan és mihez pozicionálj, hogyan  és mivel tűnj ki a versenytársaid közül.
– Milyen legyen a weboldalad, milyen eszközöket használj, hogyan tárgyalj személyesen vagy miként éred el a Facebookon a párokat!

A fejezetek végén összefoglaló mondatok  és jegyzet lehetőség szerepel.

degiattila_konyvkomment

MEGRENDELEM A SHOPBAN

Akik már beleolvastak, vagy nyilatkoztak a könyv születéséről

Néhány kedves barátomnak a könyv írása közben már megmutattam fejezeteket és
ezúton is köszönöm a véleményeket!

A szerző az esküvőszakmában fogalom, marketingháttere megkérdőjelezhetetlen, jelen pillanatig is számos kollégát segítettek megoldás- és jelenségközpontú nézetei, magyarázatai és tanácsai.
Kíváncsian várom, az ebben a könyvben olvasottakat miként fogjuk tudni mi olvasók gyakorlati használatban tesztelni, reményeim szerint nem csak a saját hasznunkra, de a teljes hazai esküvővilág felfelé ívelése érdekében. ” Dunai Misi – Álomklip.hu – Esküvői Film

“Én már hallottam a 2 órás sikeres esküvőmarketing 7 pontja előadásodat. 2 óra után teljesen másként láttam a dolgokat. Ha ez ennél durvább, ide vele!
“Laci! Eddig is sokan másoltak, most mindenki fog? ”
“Remélem a  konkurenciám nem veszi meg, bár ha jól láttam rá céloztál az egyik utalásodban.”
“Ez egy kva’ jó szakmai és botránykönyv lesz! Pikáns részek is lesznek?”
“Tőled érdemes tanulni, mert hiteles vagy.”
“Láttam szerepel a könyvben az esküvői nyílt napos előadásod is, amiben a arról beszélsz milyen ceremóniamester típusokból és ársávokból tudnak választani a párok, és mi jellemzi a piacotokat. Én már ott nem mertem körbenézni… kemény de igaz!
“Aki most indul az esküvőszakmában, annak kötelező olvasmány. ”
“Barna Laci te hülye vagy, hogy kiadod a titkaidat!”
“Most kezdtem az esküvőszervezést, engem az árazási véleményed elgondolkodtatott”
“Néhány mondatnak olyan éle van, hogy sokan megvághatják magukat”
csikosrollivelemeny

“Marketing szakemberként és ismerve Lacit és tudását, biztos vagyok benne, hogy a témában olyan rálátással rendelkezik amely kiválóan ötvözi a marketinget az esküvők világával”

Tóth Mihály


Lacinak 20 évébe telt mire felépítette a sikert.. Neked elárulja mit kell tenned, hogy ez a folyamat sokkal gyorsabb legyen…

Hogy miért vedd meg ezt a könyvet ?

1.,Mert óriási segítség az önmegvalósítás útján.

2., Mert el fog fogyni, és te bánni fogod hogy nincs saját példányod.

3., Hidd el bánni fogod….

Szitás Róbert-Szitu  – Ceremóniamester

MEGRENDELEM A SHOPBAN

Kinek NEM szól ez a könyv?

xEz a könyv nem azoknak szól, akik azt hiszik, hogy az ő célcsoportjuk vagy helyzetük más az ő területük vagy piacuk speciális
valamint azt keresik …  hogy nekik MIÉRT NEM fognak működni vagy miért nem alkalmazható az általam bemutatott példa vagy technika ő szakmacsoportjára.

Ez a könyv azoknak szól, akik azon gondolkodnak, HOGYAN tudnák felzárkózni a 2015-ös szezon kihívásaihoz, felhasználni a könyvben olvasottakat a saját esküvői vállalkozásuk sikere és hiteles növekedése érdekében!

Mennyibe kerül a sikeres Esküvőmarketing szisztéma E-book formátumban? 

Átutalással vagy Bankkártyás  Paypal fizetéssel  rendelheted meg, így a könyv ára december 31-ig kedvezményesen bruttó 3.470,- Ft.

Ugye tudod, hogy esküvői szolgáltatóként ez nem csak egy szimpla könyv, hanem egy hatékonyan és többszörösen megtérülő befektetés!

hajdulacivelemeny

Mi történik az megrendelésed elküldése után?
(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.
(2) Az e-mailben benne lesz a számlaszám ami alapján át tudod utalni a könyv árát.
(3) Fizetés után küldjük a letöltési linket!

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.