A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.
Jellemző lehet a logónk, a teljes arculatunk, a szlogenünk, az öltözködésünk, a frizuránk, a munkastílusunk, a munkánk kedvező vagy kimagasló ára, stb.

Tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
Külön-külön talán hiteltelenek és értelmét is vesztik a részletek. Következetes, odafigyelő használat mellett áll össze egy egész folyamattá.
Arculat megléte
Szlogen, küldetés használata a felületeken
Jellemzőink megismertetése
Blogolás a munkastílusunk megismerése miatt, arc adása a tartalomhoz (használj portréfotót), melyek által érzések és szimpátia kialakulása valósul meg.
Tanítás előzetes információkkal
Ha egyértelműsíted, hogy mi az, amivel foglalkozol és mi az, amivel nem, azzal előzetes információkat biztosítasz a látogatóidnak, és a pár már nem kérdez olyat, amit már ne tudna rólad vagy a szolgáltatásodról. Rengeteg időt és energiát spórolhatsz meg ezzel.
Sales pontok az oldalon – mindenhol, az oldal tetején elérhető telefonszám és ajánlatkérési lehetőség vagy pont. Minden olyan helyen legyen ott a gomb vagy link, ahol a látogató érzelmileg döntési állapotba kerül. Tehát ha azt érezheti, hogy neki igenis ez kell, máris legyen lehetősége ajánlatot kérni.
Ár hitelesítése az árajánlatban
Az ajánlatodban profi hatást kell kelteni. Én például sosem írom ki, hogy már betelt a naptár, hiszen az is reklám, ha nagyon vágyik rád vagy a szolgáltatásodra a pár és személyesen tudatod, hogy már sok hónapja foglalt az adott dátum. Ilyenkor már a következő évre tervezett árat kommunikálom, hogy elterjedjen, hogy nem értem rá és mennyibe kerültem volna. Nekem szerencsém van, mert van, aki tolja felfelé és van, aki húzza felfelé az áraimat. Látod, én is mindig a piachoz pozicionálok.
Adatok bekérése, automata válaszok
Kérj be minél több adatot az ajánlatkéréskor, mert így a személyes találkozón vagy az automata válaszokkal is sokkal személyesebb hatást kelthetsz.
Személyes találkozás – tárgyalástechnika – rugalmasság
Amikor felkeltettük az esküvőre készülő párok érdeklődését, akkor következik az a szakasz, amikor magunkat és a szolgáltatásainkat el kell adnunk. Ezen nagyon sok múlik, hiszen itt egyéniségek fognak találkozni.
Viselkedés az esküvőkön a hármas egységnek megfelelően (pár, vendég, szolgáltatók)
A sikereimet ennek a hármas egység váznak köszönhetem. Odafigyelek mindhárom csoportra. Ennyi!
Hassunk több csatornán!
blog, szakmai oldalak (Facebook), jótékonysági rendezvények szervezése, személyes szakmai ajánlások szerzése, postolás,
nyereményjátékok, bizalomépítés a fórumokon.
Automatizációk
Ajánlatkérések feldolgozása – automata válasz, időzített válasz hírlevél szoftverrel- Google űrlap
Időzített Facebook postok
Hírlevél sorozat (Mailchimp, Webgalamb. Mailmaster) adatgyűjtés, dátummegosztás, Weddingbooking csoport
Tervezzünk és cselekedjünk tervszerűen!
Néhány gondolat, szó, ami még segíthet:
Elegancia Alázat Felelősség Mérték Tudatosság Megújulás
Reméljük, hogy hasznos volt az információ, és fel tudod használni a vállalkozásodban!!
Köszönjük, hogy velünk vagy!
További hasznos tartalmakat találsz még az oldalon!
Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója