A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.

Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!

Tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!

Külön-külön talán hiteltelenek és értelmét is vesztik a részletek. Következetes, odafigyelő használat mellett áll össze egy egész folyamattá.

Arculat megléte

Szlogen, küldetés használata a felületeken

Jellemzőink megismertetése

Blogolás a munkastílusunk megismerése miatt, arc adása a tartalomhoz (használj portréfotót), melyek által érzések és szimpátia kialakulása valósul meg.

Tanítás előzetes információkkal

Ha egyértelműsíted, hogy mi az, amivel foglalkozol és mi az, amivel nem, azzal előzetes információkat biztosítasz a látogatóidnak, és a pár már nem kérdez olyat, amit már ne tudna rólad vagy a szolgáltatásodról. Rengeteg időt és energiát spórolhatsz meg ezzel.

Ár hitelesítése az árajánlatban

Az ajánlatodban profi hatást kell kelteni. Én például sosem írom ki, hogy már betelt a naptár, hiszen az is reklám, ha nagyon vágyik rád vagy a szolgáltatásodra a pár és személyesen tudatod, hogy már sok hónapja foglalt az adott dátum. Ilyenkor már a következő évre tervezett árat kommunikálom, hogy elterjedjen, hogy nem értem rá és mennyibe kerültem volna. Nekem szerencsém van, mert van, aki tolja felfelé és van, aki húzza felfelé az áraimat. Látod, én is mindig a piachoz pozicionálok.

Adatok bekérése, automata válaszok

Kérj be minél több adatot az ajánlatkéréskor, mert így a személyes találkozón vagy az automata válaszokkal is sokkal személyesebb hatást kelthetsz.

Személyes találkozás – tárgyalástechnika – rugalmasság

Amikor felkeltettük az esküvőre készülő párok érdeklődését, akkor következik az a szakasz, amikor magunkat és a szolgáltatásainkat el kell adnunk. Ezen nagyon sok múlik, hiszen itt egyéniségek fognak találkozni.

Viselkedés az esküvőkön a hármas egységnek megfelelően (pár, vendég, szolgáltatók)

A sikereimet ennek a hármas egység váznak köszönhetem. Odafigyelek mindhárom csoportra. Ennyi!

Hassunk több csatornán!

blog, szakmai oldalak (Facebook), jótékonysági rendezvények szervezése, személyes szakmai ajánlások szerzése, postolás,
nyereményjátékok,
bizalomépítés a fórumokon.

Automatizációk

Ajánlatkérések feldolgozása – automata válasz, időzített válasz hírlevél szoftverrel- Google űrlap

Időzített Facebook postok
Hírlevél sorozat (Mailchimp, Webgalamb. Mailmaster) adatgy
űjtés, dátummegosztás, Weddingbooking csoport

Tervezzünk és cselekedjünk tervszerűen!

Néhány gondolat, szó, ami még segíthet:

Elegancia Alázat Felelősség Mérték Tudatosság Megújulás

Hasonló posztok