
Meglépjem azt, hogy egy éles váltással „kirúgjam” lehetséges ügy- felek 95%-át? Merjem magam rábízni egy szűkebb piacra? Igen!
Az új stílust, új stratégiát egy új weboldallal, új arculattal, új küldetéssel akár a régi mellett is el lehet indítani, majd fokozato-san el lehet hagyni a keveset hozó, számunkra kevesebb örömöt okozó munkákat. Kihez pozicionálunk? A régi önmagunkhoz, aztán a konkurenciához. Mennyi párt keresünk? 34-et! A hazai párok egy ezrelékét!
Feladatok a cél eléréséhez:
-Tudd, hogy ki vagy és miben vagy jó! Tűnj ki értékeiddel a tömegből!
– Lépd át a magad és a területed korlátaid!
– Keresd meg, hogy ki a célcsoportod és hol találod meg őket! Targetálj!Targetálj!
– Célzottan nekik kommunikálj!
Majd a végén: Élvezd a hozzáértő ügyfeleket és realizálj magasabb bevételt!
Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója