Emlékszel? Rúgd ki a lehetséges ügyfelek 95%-át és növeld meg a bevételt!

Meglépjem azt, hogy egy éles váltással „kirúgjam” lehetséges ügy- felek 95%-át? Merjem magam rábízni egy szűkebb piacra? Igen!

Az új stílust, új stratégiát egy új weboldallal, új arculattal, új küldetéssel akár a régi mellett is el lehet indítani, majd fokozato-san el lehet hagyni a keveset hozó, számunkra kevesebb örömöt okozó munkákat. Kihez pozicionálunk? A régi önmagunkhoz, aztán a konkurenciához. Mennyi párt keresünk? 34-et! A hazai párok egy ezrelékét!

Feladatok a cél eléréséhez:

-Tudd, hogy ki vagy és miben vagy jó! Tűnj ki értékeiddel a tömegből!
Lépd át a magad és a területed korlátaid!
Keresd meg, hogy ki a célcsoportod és hol találod meg őket! Targetálj!Targetálj!
Célzottan nekik kommunikálj!

Majd a végén: Élvezd a hozzáértő ügyfeleket és realizálj magasabb bevételt!

Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója

Hasonló posztok