Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![MINDEN PATRONT EL KELL LŐNI? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/minden_patron_eskuvomarketing-768x644.png)
MINDEN PATRONT EL KELL LŐNI? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Többször hallok esküvő szolgáltatóktól olyan rémtörténeteket, amikor az adott kolléga, legyen az fotós, vagy vőfély, az egész repertoárját, stíluskészletét be akarja vetni, hogy megmutassa, ő mennyire jó.
2023-ra már azt mondom, hogy kell 300 esküvő ahhoz, hogy tudd: mi az amit nem kell megcsinálni egy esküvőn. Nézzük, hogy melyek a leggyakoribb hibák
![PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/becsulet_hirnev_eskuvomarketing-768x644.png)
PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Érdemes a hírnevünket pár ezer forintért eladni?
A 2010-es évek elején, amikor még nagyon kevés Ceremóniamester volt a piacon, kétségbeesetten hívott fel egy menyasszony, hogy a ceremóniamesterük két héttel az esküvő előtt lemondta a felkérést, mert egy „pénzesebb” ajánlatot kapott. „Anti brand story”.
![ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM [pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/eskuvoszervezo_arazas_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM [pro]
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.
![JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/jutalek_helyszin_eskuvomarketing-768x644.png)
Affiliate Marketing | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Kommunikáció | Marketing
JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Több szakmai Facebook csoportban előkerült az a téma, hogy az esküvőszervezők mellett a helyszínek is elkezdtek jutalékot kérni a szolgáltatóktól.
A jutalékos téma még mindig érzékeny terület, hiszen vannak, akik elvből nem adnak vagy nem kérnek, míg vannak, akik csak akkor számíthatnak munkára, ha felajánlják a kis százalékukat. Erről még sokat fogunk vitatkozni és beszélni.
![Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/kulonbozzunk_eskuvomarketing-768x644.png)
Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:
![3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/3csoport_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Networking | Rendezvény
3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nézzük, milyen csoportokról lehet szó?
Az esküvő előtt, közben és után már elkövethetünk pozitív és negatív dolgokat