Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/schram_andras_interju_eskuvomarketing-768x644.png)
Árképzés | Brandépítés | business | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó | Fotó és Film | Marketing
KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Schram András fotós: KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS Elmondta, hogy nem tanulta a fotózást, ösztönösen és szerelemből fotózik azóta is. Érdekes volt hallani azt a specialitását, hogy vakut egyáltalán nem használ. Ezt a hazai templomokban fényharcoló kollégák csodálkozva fogadták. (András időnként beszúrt motivációs gondolatokat – szerk.)
Amikor elhagyta Magyarországot, egyáltalán nem gondolta, hogy egyszer híres esküvői fotós lesz. Egy baráti felkérés után indult be a verkli. Hajléktalanokat is fotózott, ha szomorú volt.
![BESZÉLGESS! KÉRDEZZ A LEENDŐ ÜGYFELEIDTŐL! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/beszelgess_eskuvomarketing-768x644.png)
BESZÉLGESS! KÉRDEZZ A LEENDŐ ÜGYFELEIDTŐL! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ha szeretnél segítséget és visszajelzést kapni ahhoz és arról, amit csinálsz, a legkézenfekvőbb, ha megkérdezed azokat, akiknek dolgoztál és akiknek dolgozni fogsz.
![Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/celpiac-768x644.png)
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
![ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/ultess_magokat_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.
![Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/rokonszenv_kiepites_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Sales | Testbeszéd
Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Mik azok a külső adottságok, gesztusok vagy szavak, amelyek befolyásolhatják a párok döntését?
![Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/10/1-768x432.jpg)
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
Nincsen jogosultságod a hozzászólások megtekintéséhez.