Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
MINDEN PATRONT EL KELL LŐNI?
Szerző:eskuvomarketing
Többször hallok esküvő szolgáltatóktól olyan rémtörténeteket, amikor az adott kolléga, legyen az fotós, vagy vőfély, az egész repertoárját, stíluskészletét be akarja vetni, hogy megmutassa, ő mennyire jó.
2023-ra már azt mondom, hogy kell 300 esküvő ahhoz, hogy tudd: mi az amit nem kell megcsinálni egy esküvőn. Nézzük, hogy melyek a leggyakoribb hibák
A Facebook 10 aranyszabálya
Szerző:eskuvomarketing
A Facebook 10 aranyszabálya, felsorol pár dolgot, amit érdemes stratégiai követned. Mert tudod, ez is “kötelező”, mint a TikTok…
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
Brandépítés | Ceremóniamester | Dekor | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Zenekar
A 12 archetípus használata az esküvőmarketingben: Útmutató az esküvői szolgáltatók számára
Szerző:eskuvomarketing
Egy izgalmas témáról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Jung-féle archetípusok alkalmazása az esküvőmarketingben. Carl Jung pszichiáter által lefektetett archetípusok olyan univerzális, ősi minták, amelyek az emberi psziché mélyén gyökereznek.
Ezek az alapvető karaktertípusok kiváló eszköztárat kínálnak az esküvői szolgáltatók számára, hogy mélyebb, érzelmi szinten kapcsolódjanak a célközönségükhöz.
Az archetípusok használata lehetővé teszi, hogy a marketingüzeneteket finomabban hangoljuk, és így pontosabban szólítsuk meg az ideális ügyfeleinket. Lássuk, hogyan alkalmazhatják ezt a módszert különböző esküvői szolgáltatók, példákkal együtt!
Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…