Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …?

Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:
Tedd fel a honlapodra
Tedd fel a Facebook oldaladra
Szerepeljen a logódban
Legyen rajta a névjegyeden
Legyen ott minden egyes szórólapodon, molinódon, sőt, szóban is reklámozhatod
Árajánlatok fejlécében, láblécében is tüntesd fel Levelezéseidben, az e-mailjeid aláírásában is szerepeljen
Egyéb anyagokon, pólón, pendrive-on, fotókönyv belsejében, sőt, az autód hátsó ablakán is
Rögzüljön az a brand! Szlogenek az esküvőszakmában, amiket könnyen megjegyzünk vagy azért, mert területileg vagy stílusilag pozicionálnak, vagy azért, mert kiemelik a szolgáltatások egye- diségét:
- Esküvőrendező
- Lagziguru
- Dalos trubadúr ceremóniamester Fénylabor, szeretet képek
- Photos from Heart by Szalay Mona Sitkei Fotó – Tele szeretettel Belvárosi esküvő
- Retro Party
- Fényképek szenvedélyből
Mondj példákat, akár sajátot is!
Kiemelnék egy követendő fotós példát. Az utóbbi időben több fotós páros is született, nézzük, hogy hogyan emelik ki és változtatják előnyükké az elsőre furcsa párosítást:
„MNB fotó weboldala, egy fotós páros – két látásmód” Mit emel- nek ki? Szép képek, jó hangulat!
„Két fotós, két egyéni stílus” Mit tettek? Értékként emelték ki, hogy két különböző látásmódú embertől kapnak több és ér- dekesebb képet.
„Könnyed és vidám fotózás” Hatottak a pár problématudatára, hiszen tudjuk, hogy az, hogy a párok azt hiszik, nem lehet jó képeket készíteni róluk, nagy a stresszfaktornak számít. Ők egy rövid mondatba belefogalmazták, hogy náluk laza és vi- dám móka a fotózás.
„Nem csak egy vagy a sok közül” „Igen, figyelünk rád” érzés köz- vetítése. A többi fotós is, de ezzel mégis azt sugallják, hogy a többi fotós nem teszi ezt, de mi igen!
Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója