Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/gorcsos_megfeleles_eskuvomarketing-768x644.png)
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni?
![Szolgáltatói weboldal felépítése [pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/weboldal-felepites_eskuvomarketing-768x644.png)
Szolgáltatói weboldal felépítése [pro]
Szerző:eskuvomarketing
Hogyan legyél látható a Google keresőnek, hogy a párok megtaláljanak?
Van pár megoldás, ami szintaktikai és logikai felépítés szempontjából kulcsfontosságú a weboldalad felépítésében.
![JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/jutalek_helyszin_eskuvomarketing-768x644.png)
Affiliate Marketing | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Kommunikáció | Marketing
JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Több szakmai Facebook csoportban előkerült az a téma, hogy az esküvőszervezők mellett a helyszínek is elkezdtek jutalékot kérni a szolgáltatóktól.
A jutalékos téma még mindig érzékeny terület, hiszen vannak, akik elvből nem adnak vagy nem kérnek, míg vannak, akik csak akkor számíthatnak munkára, ha felajánlják a kis százalékukat. Erről még sokat fogunk vitatkozni és beszélni.
![Néhány szó rólam [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2020/11/austin-distel-rxpThOwuVgE-unsplash-768x496.jpg)
Néhány szó rólam [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Talán jobban elfogadod a gondolataimat és rálátásomat, ha meg- ismered, hogy honnan jövök, mit tapasztaltam és hogyan élem az esküvőkkel átszőtt hétköznapjaimat.
Ahogyan rólam írtak 2014-ben:
„Kommunikációs szakember. Széleskörű esküvőmarketing tapasztalata által az egyik leghitelesebb szemléletformáló szakember Magyarországon. Esküvői brandjét és szakértői státuszát önmaga építette fel. Arculati és optimalizációs munkáit, kampányait ön- maga készíti. 29 éve van az esküvőszakmában. Ceremóniamester- ként és marketing szakemberként több éve figyeli az esküvőszak- mai folyamatokat, a különböző szakmacsoportokat és szakmai irányvonalaikat. Esküvőmarketinget és kommunikációt oktat a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Új Generációs Fotográfusoktatási programjában. Vezetője és tulajdonosa a Ceremóniamester Akadémiának, előadója a Ceremóniamester képzésnek.
![Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/celpiac-768x644.png)
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
![JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/foglalo-eloleg_eskuvomarketing-1-768x644.png)
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!