Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | Dj | Google | Kommunikáció | Marketing | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Fókuszált és célzott tartalom: hogyan szólítsd meg a párokat hatékonyan?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán az információk célzottan és hatékonyan történő kommunikálása kulcsfontosságú. A párok sokféle kérdéssel és igénnyel fordulnak a szolgáltatókhoz, így a weboldalad tartalmának világosan és fókuszáltan kell…
esküvőmarketing | GDPR és Adatvédelem | Innováció és Kreativitás | Kommunikáció | Marketing | SEO | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Weboldal tervezési gyakorlatok esküvői szolgáltatóknak: hogyan készíts hatékony weboldalt, amely eredményeket hoz
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán egy jól megtervezett weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy felkeltsd a párok figyelmét, és bizalmat építs velük. Az alábbi tippek segítenek abban, hogy weboldalad ne csak szép,…
Brandépítés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Networking | Rendezvény
3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nézzük, milyen csoportokról lehet szó?
Az esküvő előtt, közben és után már elkövethetünk pozitív és negatív dolgokat
Ki a király? Senki, illetve mindenki. [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ki a király? Senki, illetve mindenki.
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…
PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV?
Szerző:eskuvomarketing
Érdemes a hírnevünket pár ezer forintért eladni?
A 2010-es évek elején, amikor még nagyon kevés Ceremóniamester volt a piacon, kétségbeesetten hívott fel egy menyasszony, hogy a ceremóniamesterük két héttel az esküvő előtt lemondta a felkérést, mert egy „pénzesebb” ajánlatot kapott. „Anti brand story”.