Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes. Ha a vásárlástól számított 30 nap eltelt, nem tudunk teljes visszatérítést vagy cserét ajánlani.
A visszatérítéshez a terméknek használatlan állapotban kell lennie és ugyanabban az állapotban, ahogy azt megkapta. Eredeti csomagolásban is kell lennie.
Többféle árucikk esetében nem lehetséges a visszaküldés. Ilyenek a romlandó áruk, mint például élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok. Intim vagy egészségügyi termékeket, veszélyes anyagokat, vagy gyúlékony folyadékokat vagy gázokat sem fogadunk vissza.
További nem visszaküldhető termékek:
Ajándékkártyák
Letölthető szoftvertermékek
Egyes egészségügyi és személyes higiéniai termékek
A visszaküldés befejezéséhez szükség van a vásárlás bizonylatára vagy annak igazolására.
Kérjük, ne küldje vissza a terméket közvetlenül a gyártónak.
Bizonyos esetekben csak részleges visszatérítést engedélyezünk:
Könyv nyilvánvaló használati nyomokkal
CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videójáték, kazettaszalag vagy nyitott bakelitlemez.
Bármely olyan termék, amely nem eredeti állapotában van, sérült vagy hiányos alkatrészek miatt, ami nem a mi hibánkból ered.
Bármely olyan termék, amelyet 30 nappal a kézbesítés után küldenek vissza
Visszatérítések
Miután megkaptuk és átvizsgáltuk a visszaküldött terméket, e-mailben értesítjük Önt arról, hogy megkaptuk. Értesíteni fogjuk Önt a visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is.
Amennyiben jóváhagyásra kerül, a visszatérítést feldolgozzuk, és a visszatérítés automatikusan kerül jóváírásra az Ön hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módon belül meghatározott napokon belül.
Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések
Amennyiben még nem kapta meg a visszatérítést, először is ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba hitelkártya-társaságával, mivel eltart egy ideig, mire a visszatérítés hivatalosan is megjelenik.
Ezután vegye fel a kapcsolatot bankjával. Gyakran van némi feldolgozási idő, mielőtt a visszatérítés megjelenik.
Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a {e-mail cím} címen.
Akciós termékek
Csak a rendszeres áron értékesített termékeket lehet visszatéríteni. Az akciós termékeket nem lehet visszatéríteni.
Cserek
Csak hibás vagy sérült termékeket cserélünk ki. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni, küldjön nekünk egy e-mailt a {e-mail cím} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.
Ajándékok
Amennyiben a termék ajándékként lett megjelölve a vásárláskor és közvetlenül Önnek lett elküldve, akkor ajándékutalványt kap a visszaküldött termék értékére. Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, egy ajándékutalványt postázunk Önnek.
Ha a termék nem ajándékként lett megvásárolva, vagy az ajándékozó magának rendelte meg, hogy később adja át Önnek, akkor a visszatérítést az ajándékozónak küldjük, és ő fogja megtudni a visszaküldésről.
Visszaküldés
A termék visszaküldéséhez küldje azt a következő címre: {fizikai cím}.
Ön felelős a termék visszaküldésének saját költségeiért. A szállítási költségek nem téríthetők vissza. Amennyiben visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítés összegéből.
Attól függően, hogy hol él, a cserélt termék megérkezésének ideje változhat.
Amennyiben drágább termékeket küld vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.
Segítségre van szüksége?
Kérdéseivel kapcsolatban forduljon hozzánk a {e-mail cím} címen a visszatérítésekkel és visszaküldésekkel kapcsolatban.