Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | Dj | esküvőmarketing | Fotó és Film | Innováció és Kreativitás | Kommunikáció | Marketing | Social Media
Tényleg csak a párok véleménye számít? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatónak nagyon sok mindenre oda kell figyelni, hogy megfeleljen minden igénynek, és se szakmailag, se technikailag, se emberileg ne vétsen hibát. Ez nagyon nehéz feladat. Nézzünk néhány gyakran előforduló szituációt. Elég egy rosszul…
Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Sales | Szövegírás | Weboldal
Hatékony lead mágnesek esküvői szolgáltatóknak: példák és ötletek a sikerhez
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán a lead mágnesek kiemelkedő szerepet játszanak az ügyfélkör bővítésében és az email lista építésében. Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy közvetlen kapcsolatot építs ki azokkal…
Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”
ITT a GPT4o! Nézzük mik újdonságok a GPT4-hez képest!
Szerző:eskuvomarketing
A GPT-4o („o” jelentése „omni”) egy lépés a sokkal természetesebb ember-számítógép interakció felé – bemenetként elfogadja a szöveg, hang és kép bármilyen kombinációját, és bármilyen szöveg-, hang- és képkimenetet generál. Akár 232 ezredmásodperc alatt képes reagálni az audio bemenetekre, átlagosan 320 ezredmásodperc alatt, ami hasonló az emberi válaszidőhöz egy beszélgetésben.
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatók esetében azt gondolom, az emberi hozzá- állásban nincs probléma, jöhet bármilyen megrendelő, kérdés nélkül vállaljuk a megbízást.
De jó ez nekünk? Biztos, hogy mindenki a piacunk?
Nincsen jogosultságod a hozzászólások megtekintéséhez.