Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

esküvőmarketing | Fotó és Film | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Weboldal
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Szerző:eskuvomarketing
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Ebben a cikkben arról szeretnék beszélni, hogy miért olyan fontos jól tervezni, és milyen csapdákba eshetünk, ha nem tesszük meg ezt megfelelően. A tervezés nem csak a napirend összeállítását jelenti, hanem a vállalkozásunk hosszú távú stratégiájának és céljainak megalkotását is.

Ai - mesterséges intelligencia | GDPR és Adatvédelem | Google | Marketing | Social Media | Vállalati Kultúra és HR
Az Európai Unió Mesterséges Intelligencia Törvénye – összefoglaló a vállalkozások számára
Szerző:eskuvomarketing
2025 február 2-án lépett hatályba az EU Mesterséges Intelligencia Törvénye (AI Act), amely globálisan egyedülálló szabályozási keretrendszert hozott létre a felelős AI-fejlesztés érdekében. A törvény célja, hogy egyensúlyt teremtsen a technológiai innováció és az alapvető…

Brandépítés | Dekor | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Weboldal
Egyszerűség és tisztaság: Hogyan építs letisztult esküvői szolgáltatói weboldalt?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán a weboldalad elsődleges célja, hogy azonnal megmutassa, miben vagy különleges. Az egyszerűség és tisztaság nemcsak a weboldal dizájnjára vonatkozik, hanem a tartalomra is. Ebben a…

HITVÁNY WEBOLDAL, HITVÁNY SZOLGÁLTATÓ? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Amikor ránk vadásznak a párok, és vagy lőnek, vagy továbbállnak. Vajon a weboldalunk milyen benyomást kelt a látogatóban, aki éppen most keresi az esküvői szolgáltatóját? Hitvány weboldalhoz hitvány szolgáltató tartozik? Ma, amikor a célcsoportunk –…

Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.

Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Motiváció | Sales | Social Media | Szövegírás | Vállalkozói ötletek
Generációk és esküvők – hogyan változott meg a házassághoz való hozzáállás az elmúlt évszázadokban?
Szerző:eskuvomarketing
Generációk nyomán Az esküvők mindig is tükrözték az adott korszak társadalmi és kulturális értékeit, hűen megmutatva azt, hogyan gondolkodnak az emberek a házasságról, családról, életcélokról. 2025-ben, amikor hivatalosan is beköszönt a Béta generáció korszaka, különösen…