Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM [pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/eskuvoszervezo_arazas_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM [pro]
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.
![Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/celpiac-768x644.png)
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
![KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/KIALLITAS-MARKETING-_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
![KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/idealis_ugyfel_eskuvomarketing-768x644.png)
KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatók esetében azt gondolom, az emberi hozzá- állásban nincs probléma, jöhet bármilyen megrendelő, kérdés nélkül vállaljuk a megbízást.
De jó ez nekünk? Biztos, hogy mindenki a piacunk?
![PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/becsulet_hirnev_eskuvomarketing-768x644.png)
PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Érdemes a hírnevünket pár ezer forintért eladni?
A 2010-es évek elején, amikor még nagyon kevés Ceremóniamester volt a piacon, kétségbeesetten hívott fel egy menyasszony, hogy a ceremóniamesterük két héttel az esküvő előtt lemondta a felkérést, mert egy „pénzesebb” ajánlatot kapott. „Anti brand story”.
![ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/mikor-kampanyoljunk_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.
Nincsen jogosultságod a hozzászólások megtekintéséhez.