Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Brandépítés | Dekor | Dj | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Google | Kommunikáció | Marketing | SEO | Szövegírás | Weboldal
A sikeres weboldal stratégia! Figyelj!
Szerző:eskuvomarketing
Egy olyan stratégiát mutatok és olyan példák következnek, amelyek a Google algoritmus változások során egyre inkább csak sikeresebbek lesznek!

Brandépítés | Dj | esküvőmarketing | Fotó és Film | Innováció és Kreativitás | Kommunikáció | Marketing | Social Media
Tényleg csak a párok véleménye számít? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatónak nagyon sok mindenre oda kell figyelni, hogy megfeleljen minden igénynek, és se szakmailag, se technikailag, se emberileg ne vétsen hibát. Ez nagyon nehéz feladat. Nézzünk néhány gyakran előforduló szituációt. Elég egy rosszul…

A Facebook 10 aranyszabálya
Szerző:eskuvomarketing
A Facebook 10 aranyszabálya, felsorol pár dolgot, amit érdemes stratégiai követned. Mert tudod, ez is „kötelező”, mint a TikTok…

esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Facebook | GDPR és Adatvédelem | Jog | Marketing | Mobil Marketing | SEO | Social Media | Weboldal
Adatvédelem és biztonság: hogyan nyújts biztonságot az esküvői weboldaladon?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az adatvédelem és a biztonság kiemelten fontos az esküvői weboldalakon, különösen akkor, ha személyes adatokat gyűjtesz vagy online tranzakciókat dolgozol fel. A párok számára létfontosságú, hogy tudják, adataik biztonságban…

HITVÁNY WEBOLDAL, HITVÁNY SZOLGÁLTATÓ? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Amikor ránk vadásznak a párok, és vagy lőnek, vagy továbbállnak. Vajon a weboldalunk milyen benyomást kelt a látogatóban, aki éppen most keresi az esküvői szolgáltatóját? Hitvány weboldalhoz hitvány szolgáltató tartozik? Ma, amikor a célcsoportunk –…

Ki a fő konkurens / miben vagy alternatíva? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Csúnyán ki lehet használni a konkurencia hibáit, vagy kikarikírozni a külsejét, weboldalát, kommunikációját.
Ha te nem léteznél, mint az esküvőszakma különleges csúcsélőlénye, hogyan oldanák meg a párok azokat a problémákat, amikre te megoldást kínálsz?