Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék?
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Mobil Marketing | Szövegírás | Weboldal
Mobilbarát tervezés: miért elengedhetetlen az esküvői szolgáltatóknak?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az okostelefonok és táblagépek világában a mobilbarát weboldalak már nem luxusnak, hanem alapkövetelménynek számítanak. Az esküvőjükre készülő párok leggyakrabban mobil eszközöket használnak a szolgáltatók keresésére, így elengedhetetlen, hogy a…
Brandépítés | Dekor | Dekoráció | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Facebook | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Mobil Marketing | Rendezvény | SEO | Social Media | Tiktok | Weboldal | Youtube
Közösségi média integráció: hogyan növeld az elérést esküvői weboldaladon?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. A közösségi média integrációja kulcsfontosságú lehetőség arra, hogy növeld az esküvői weboldalad látogatottságát és elérd a párokat azokon a platformokon, ahol aktívan jelen vannak. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan…
Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”
Megosztás, Törődés, Tartalom
Szerző:eskuvomarketing
Ma, az interneten eltöltött minden 7 percből 1 percet a Facebook oldalain töltünk el, és talán magunknak sem valljuk be, hogy mennyit a Tiktokon.