Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/KIALLITAS-MARKETING-_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
![Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/rokonszenv_kiepites_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Sales | Testbeszéd
Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Mik azok a külső adottságok, gesztusok vagy szavak, amelyek befolyásolhatják a párok döntését?
![Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/illuzio-768x644.png)
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére!
![Miben különbözöm leginkább a konkurenciától / alternatívától? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/mibenkulonbozol_eskuvomarketing-1-768x644.png)
Miben különbözöm leginkább a konkurenciától / alternatívától? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mi az a fontos szempont, ami miatt én jobb választás vagyok, mint egy versenytárs, vagy egy másik megoldás? Emeld ki a jellemzőidet vagy éppen azt, amit te NEM csinálsz úgy, mint a konkurensed. Ha neki pont erre van szüksége, akkor téged fog választani! Más nem tudja utánozni, amit te tudsz? Emeld ki, kommunikáld!
![JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/jutalek_helyszin_eskuvomarketing-768x644.png)
Affiliate Marketing | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Kommunikáció | Marketing
JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Több szakmai Facebook csoportban előkerült az a téma, hogy az esküvőszervezők mellett a helyszínek is elkezdtek jutalékot kérni a szolgáltatóktól.
A jutalékos téma még mindig érzékeny terület, hiszen vannak, akik elvből nem adnak vagy nem kérnek, míg vannak, akik csak akkor számíthatnak munkára, ha felajánlják a kis százalékukat. Erről még sokat fogunk vitatkozni és beszélni.
![KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/idealis_ugyfel_eskuvomarketing-768x644.png)
KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatók esetében azt gondolom, az emberi hozzá- állásban nincs probléma, jöhet bármilyen megrendelő, kérdés nélkül vállaljuk a megbízást.
De jó ez nekünk? Biztos, hogy mindenki a piacunk?