Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Emlékszel? Rúgd ki a lehetséges ügyfelek 95%-át és növeld meg a bevételt! (FREE)
Szerző:eskuvomarketing
Emlékszel? Rúgd ki a lehetséges ügyfelek 95%-át és növeld meg a bevételt!
esküvőmarketing | GDPR és Adatvédelem | Innováció és Kreativitás | Kommunikáció | Marketing | SEO | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Weboldal tervezési gyakorlatok esküvői szolgáltatóknak: hogyan készíts hatékony weboldalt, amely eredményeket hoz
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán egy jól megtervezett weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy felkeltsd a párok figyelmét, és bizalmat építs velük. Az alábbi tippek segítenek abban, hogy weboldalad ne csak szép,…
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
Szerző:eskuvomarketing
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Facebook | GDPR és Adatvédelem | Jog | Marketing | Mobil Marketing | SEO | Social Media | Weboldal
Adatvédelem és biztonság: hogyan nyújts biztonságot az esküvői weboldaladon?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az adatvédelem és a biztonság kiemelten fontos az esküvői weboldalakon, különösen akkor, ha személyes adatokat gyűjtesz vagy online tranzakciókat dolgozol fel. A párok számára létfontosságú, hogy tudják, adataik biztonságban…
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.
NYISS ÚJ CSATORNÁT! [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Más célcsoport, más ügyfelek, más szolgáltatás, más csatornán
A hétvégén személyes konzultációt tartottam az egyik esküvői szolgáltató kollégánknak, aki a vevőszerzés, látogatottság növelés, és marketing stratégia területén kért kreatív segítséget.