Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV?
Szerző:eskuvomarketing
Érdemes a hírnevünket pár ezer forintért eladni?
A 2010-es évek elején, amikor még nagyon kevés Ceremóniamester volt a piacon, kétségbeesetten hívott fel egy menyasszony, hogy a ceremóniamesterük két héttel az esküvő előtt lemondta a felkérést, mert egy „pénzesebb” ajánlatot kapott. „Anti brand story”.
Brandépítés | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Esküvőszervezés | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Google | Grafika | Kommunikáció | Marketing | SEO | Social Media | Szövegírás | Weboldal | Youtube
Rendszeres frissítés és karbantartás: miért fontos az esküvői szolgáltatóknak?
Szerző:eskuvomarketing
Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék?
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Kommunikáció | Marketing | SEO | Szövegírás | Weboldal | Zenekar
Tisztán definiált CTA-k: növeld az interakciót esküvői weboldaladon!
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatói weboldalakon a cselekvésre ösztönző elemek, azaz a CTA-k (Call to Action), kulcsszerepet játszanak abban, hogy a látogatók ténylegesen lépjenek valamit, legyen az ajánlatkérés, kapcsolatfelvétel vagy egy…