Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
esküvőmarketing | Google | Kommunikáció | SEO | Weboldal
Az új Google algoritmus frissítés hatása a weboldaladra
Szerző:eskuvomarketing
Az új Google algoritmus frissítés hatása a weboldaladra. Lefutott a 2023-as negyedik átfogó alapvető algoritmus-frissítés.
Hogy érinti ez az esküvői szolgáltatói weboldalad helyezéseit?
Ki a király? Senki, illetve mindenki. [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ki a király? Senki, illetve mindenki.
Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Sales | Testbeszéd
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Szerző:eskuvomarketing
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Mik azok a külső adottságok, gesztusok vagy szavak, amelyek befolyásolhatják a párok döntését?
Brandépítés | Ceremóniamester | Dekor | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Zenekar
A 12 archetípus használata az esküvőmarketingben: Útmutató az esküvői szolgáltatók számára
Szerző:eskuvomarketing
Egy izgalmas témáról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Jung-féle archetípusok alkalmazása az esküvőmarketingben. Carl Jung pszichiáter által lefektetett archetípusok olyan univerzális, ősi minták, amelyek az emberi psziché mélyén gyökereznek.
Ezek az alapvető karaktertípusok kiváló eszköztárat kínálnak az esküvői szolgáltatók számára, hogy mélyebb, érzelmi szinten kapcsolódjanak a célközönségükhöz.
Az archetípusok használata lehetővé teszi, hogy a marketingüzeneteket finomabban hangoljuk, és így pontosabban szólítsuk meg az ideális ügyfeleinket. Lássuk, hogyan alkalmazhatják ezt a módszert különböző esküvői szolgáltatók, példákkal együtt!
esküvőmarketing | Fotó és Film | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Weboldal
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Szerző:eskuvomarketing
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Ebben a cikkben arról szeretnék beszélni, hogy miért olyan fontos jól tervezni, és milyen csapdákba eshetünk, ha nem tesszük meg ezt megfelelően. A tervezés nem csak a napirend összeállítását jelenti, hanem a vállalkozásunk hosszú távú stratégiájának és céljainak megalkotását is.
Keressük meg a számunkra ideális ügyfeleket! [pro]
Szerző:eskuvomarketing
Keressük meg a számunkra ideális ügyfeleket!