Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Ki a fő konkurens / miben vagy alternatíva? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Csúnyán ki lehet használni a konkurencia hibáit, vagy kikarikírozni a külsejét, weboldalát, kommunikációját.
Ha te nem léteznél, mint az esküvőszakma különleges csúcsélőlénye, hogyan oldanák meg a párok azokat a problémákat, amikre te megoldást kínálsz?

PÉNZÉRT ELADÓ A BECSÜLET ÉS A HÍRNÉV?
Szerző:eskuvomarketing
Érdemes a hírnevünket pár ezer forintért eladni?
A 2010-es évek elején, amikor még nagyon kevés Ceremóniamester volt a piacon, kétségbeesetten hívott fel egy menyasszony, hogy a ceremóniamesterük két héttel az esküvő előtt lemondta a felkérést, mert egy „pénzesebb” ajánlatot kapott. „Anti brand story”.

Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:

Adwords | Brandépítés | Cégalapítás | Dj | esküvőmarketing | Google | Kommunikáció | Marketing | Motiváció | SEO | Weboldal
Megüresedett domain nevek: Hogyan csaphatsz le egy jó esküvői domainre?
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatások piaca vonzó lehetőség, ezért minden szezonban sokan vágnak bele nagy lendülettel. Gyakran előfordul azonban, hogy néhány szezon után a kezdeti lelkesedés alábbhagy, és a szolgáltatók felhagynak a tevékenységükkel. Így nemcsak a piac,…
![Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/illuzio-768x644.png)
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére!

Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.