Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.

Brandépítés | Ceremóniamester | Dekor | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Zenekar
A 12 archetípus használata az esküvőmarketingben: Útmutató az esküvői szolgáltatók számára
Szerző:eskuvomarketing
Egy izgalmas témáról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Jung-féle archetípusok alkalmazása az esküvőmarketingben. Carl Jung pszichiáter által lefektetett archetípusok olyan univerzális, ősi minták, amelyek az emberi psziché mélyén gyökereznek.
Ezek az alapvető karaktertípusok kiváló eszköztárat kínálnak az esküvői szolgáltatók számára, hogy mélyebb, érzelmi szinten kapcsolódjanak a célközönségükhöz.
Az archetípusok használata lehetővé teszi, hogy a marketingüzeneteket finomabban hangoljuk, és így pontosabban szólítsuk meg az ideális ügyfeleinket. Lássuk, hogyan alkalmazhatják ezt a módszert különböző esküvői szolgáltatók, példákkal együtt!

Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni?

MINDEN PATRONT EL KELL LŐNI?
Szerző:eskuvomarketing
Többször hallok esküvő szolgáltatóktól olyan rémtörténeteket, amikor az adott kolléga, legyen az fotós, vagy vőfély, az egész repertoárját, stíluskészletét be akarja vetni, hogy megmutassa, ő mennyire jó.
2023-ra már azt mondom, hogy kell 300 esküvő ahhoz, hogy tudd: mi az amit nem kell megcsinálni egy esküvőn. Nézzük, hogy melyek a leggyakoribb hibák

Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.

Árképzés | Brandépítés | Dekoráció | esküvőmarketing | HWA | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Árazási stratégia az esküvői szektorban: hogyan határozd meg az értékeidet?
Szerző:eskuvomarketing
Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)