Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni?
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Sales | Testbeszéd
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Szerző:eskuvomarketing
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Mik azok a külső adottságok, gesztusok vagy szavak, amelyek befolyásolhatják a párok döntését?
Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:
Elmesélem a kedvenc piros bohócorros példámat. [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Elmesélem a kedvenc piros bohócorros példámat
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…