Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Networking | Rendezvény
3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nézzük, milyen csoportokról lehet szó?
Az esküvő előtt, közben és után már elkövethetünk pozitív és negatív dolgokat
Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
Szerző:eskuvomarketing
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…
Brandépítés | Dekoráció | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Google | Grafika | Kommunikáció | Marketing | SEO | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Keresőoptimalizálás (SEO) alapelvei: tedd láthatóvá esküvői szolgáltatásaidat!
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatók számára a keresőoptimalizálás (SEO) alapelveinek követése elengedhetetlen ahhoz, hogy a weboldaluk látható legyen a potenciális ügyfelek számára a keresőmotorokban. Erről még többször fogok cikke írni. Ebben…
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.