Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Ai - mesterséges intelligencia | Árképzés | Automatizmusok | Brandépítés | Dekor | Dekoráció | Dj | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Facebook | Fotó és Film | Google | Kommunikáció | Marketing | Podcast Marketing | Rendezvény | SEO | Social Media | Tiktok | Weboldal | Youtube
Marketing trendek esküvői szolgáltatóknak 2025-ben: Hogyan maradhatsz versenyben?
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői piac dinamikus és folyamatosan változó terület, ahol a sikerhez elengedhetetlen az alkalmazkodás a legújabb trendekhez. 2025-ben a marketing világában olyan új irányzatok és eszközök jelennek meg, amelyek alapvetően formálhatják a szolgáltatók kommunikációját és…

Brandépítés | Dj | Google | Kommunikáció | Marketing | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Fókuszált és célzott tartalom: hogyan szólítsd meg a párokat hatékonyan?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán az információk célzottan és hatékonyan történő kommunikálása kulcsfontosságú. A párok sokféle kérdéssel és igénnyel fordulnak a szolgáltatókhoz, így a weboldalad tartalmának világosan és fókuszáltan kell…

ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.

POZICIONÁLÁS általánosan [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Megtalálni önmagunkat és azt, hogy kiknek és miben vagyunk jók. Kihez képest? El kell helyeznünk magunkat a piacon.

TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT
Szerző:eskuvomarketing
Fotósként sose az legyen a célod, hogy minden áron és átmenet nélkül a magas árkategóriába akard magad pozicionálni.
Először találd meg és vállald fel a saját stílusod és keresd meg hozzá a „hozzád értő” párokat. Nekik egyedi és felső kategóriás leszel. Te leszel nekik „A” fotós, és ők lesznek neked „A” pár.

Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék?
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?