Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | Ceremóniamester | Dekor | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Zenekar
A 12 archetípus használata az esküvőmarketingben: Útmutató az esküvői szolgáltatók számára
Szerző:eskuvomarketing
Egy izgalmas témáról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Jung-féle archetípusok alkalmazása az esküvőmarketingben. Carl Jung pszichiáter által lefektetett archetípusok olyan univerzális, ősi minták, amelyek az emberi psziché mélyén gyökereznek.
Ezek az alapvető karaktertípusok kiváló eszköztárat kínálnak az esküvői szolgáltatók számára, hogy mélyebb, érzelmi szinten kapcsolódjanak a célközönségükhöz.
Az archetípusok használata lehetővé teszi, hogy a marketingüzeneteket finomabban hangoljuk, és így pontosabban szólítsuk meg az ideális ügyfeleinket. Lássuk, hogyan alkalmazhatják ezt a módszert különböző esküvői szolgáltatók, példákkal együtt!
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni?
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?