Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.
Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”
Emlékszel? Rúgd ki a lehetséges ügyfelek 95%-át és növeld meg a bevételt! (FREE)
Szerző:eskuvomarketing
Emlékszel? Rúgd ki a lehetséges ügyfelek 95%-át és növeld meg a bevételt!
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.
Brandépítés | Dekor | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Weboldal
Egyszerűség és tisztaság: Hogyan építs letisztult esküvői szolgáltatói weboldalt?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán a weboldalad elsődleges célja, hogy azonnal megmutassa, miben vagy különleges. Az egyszerűség és tisztaság nemcsak a weboldal dizájnjára vonatkozik, hanem a tartalomra is. Ebben a…