Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
esküvőmarketing | Fotó és Film | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Weboldal
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Szerző:eskuvomarketing
Hogyan ne készítsünk tervet esküvői szolgáltatóként?
Ebben a cikkben arról szeretnék beszélni, hogy miért olyan fontos jól tervezni, és milyen csapdákba eshetünk, ha nem tesszük meg ezt megfelelően. A tervezés nem csak a napirend összeállítását jelenti, hanem a vállalkozásunk hosszú távú stratégiájának és céljainak megalkotását is.
Néhány szó rólam [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Talán jobban elfogadod a gondolataimat és rálátásomat, ha meg- ismered, hogy honnan jövök, mit tapasztaltam és hogyan élem az esküvőkkel átszőtt hétköznapjaimat.
Ahogyan rólam írtak 2014-ben:
„Kommunikációs szakember. Széleskörű esküvőmarketing tapasztalata által az egyik leghitelesebb szemléletformáló szakember Magyarországon. Esküvői brandjét és szakértői státuszát önmaga építette fel. Arculati és optimalizációs munkáit, kampányait ön- maga készíti. 29 éve van az esküvőszakmában. Ceremóniamester- ként és marketing szakemberként több éve figyeli az esküvőszak- mai folyamatokat, a különböző szakmacsoportokat és szakmai irányvonalaikat. Esküvőmarketinget és kommunikációt oktat a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Új Generációs Fotográfusoktatási programjában. Vezetője és tulajdonosa a Ceremóniamester Akadémiának, előadója a Ceremóniamester képzésnek.
TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT
Szerző:eskuvomarketing
Fotósként sose az legyen a célod, hogy minden áron és átmenet nélkül a magas árkategóriába akard magad pozicionálni.
Először találd meg és vállald fel a saját stílusod és keresd meg hozzá a „hozzád értő” párokat. Nekik egyedi és felső kategóriás leszel. Te leszel nekik „A” fotós, és ők lesznek neked „A” pár.
Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.
ITT a GPT4o! Nézzük mik újdonságok a GPT4-hez képest!
Szerző:eskuvomarketing
A GPT-4o („o” jelentése „omni”) egy lépés a sokkal természetesebb ember-számítógép interakció felé – bemenetként elfogadja a szöveg, hang és kép bármilyen kombinációját, és bármilyen szöveg-, hang- és képkimenetet generál. Akár 232 ezredmásodperc alatt képes reagálni az audio bemenetekre, átlagosan 320 ezredmásodperc alatt, ami hasonló az emberi válaszidőhöz egy beszélgetésben.