Ha szeretnél segítséget és visszajelzést kapni ahhoz és arról, amit csinálsz, a legkézenfekvőbb, ha megkérdezed azokat, akiknek dolgoztál és akiknek dolgozni fogsz.

BESZÉLGESS! KÉRDEZZ A LEENDŐ ÜGYFELEIDTŐL!

Akár úgy gondolod, hogy jó amit csinálsz, akár visszaesést ta- pasztalsz, mindig hasznos visszajelzést kérni a jelenlegi módsze- reidről és feltérképezni azt, hogy milyen irányban érdemes fejlődni.

Amikor kiválaszt téged a pár az esküvőjére, bizalmat ad neked. Érdemes megkérdezni, hogy mik voltak azok a főbb szempontok, amik miatt pont rád esett a választásuk.

A válaszokból akár már fel is tudod építeni a weboldalad szövegét, ami segít a többi párnak megérteni azt, miért is Te vagy a számukra legideálisabb választás. Ha sikerül több infót begyűjteni az ügyfeleidtől, pontos definíciót kaphatsz saját magadról és vállalkozásodról.

Példák, amikből építkezhetsz:

  • Jó a weboldalad
  • Gyorsan reagáltatok az ajánlatkérésünkre
  • Azért a ti éttermeteket választottuk, mert finomak az ételek és rugalmasak voltatok az egyedi kérésekben
  • A te képiden látszódott, hogy szereted az embereket
  • Sok színből tudtunk választani a dekorációt illetően
  • Nálatok volt a legszélesebb repertoár
  • Szimpatikus volt, hogy ajándékba adtátok a …

Ezek mind olyan válaszok, amiket ki tudtok emelni a kommunikációtokban, és amikből megerősítést kaptok, hogy jó, amit csináltok.

Ha van lehetőséged az esküvőn és/vagy a lagziban szóba ele- gyedni az ott lévő vendégekkel, bátran kérdezz rá, mi a vélemé- nyük a munkádról, mi az ő elképzelésük, mit szeretnének esetleg másképp. A fiatalabb generáció válaszaiból meg fogod tudni, hogy milyen irányba nyiss, mik azok a stílusok, amik trendek lehetnek a közeljövőben, és mérlegelheted, hogy tudsz-e velük azonosulni. Esetleg már ki is írhatod az oldaladon, hogy „számunkra az sem probléma, ha…”.

Olyan gyorsan változnak az igények és a trendek, hogy érdemes minél hamarabb lereagálni őket.

Szolgáltatótársaddal is megoszthatjátok a tapasztalataitokat, érdemes egymás látásmódját megismerni és elgondolkozni rajta.

Ha ügyes vagy, saját egyedi ötletekkel magad is stílust vagy divatot teremthetsz. Amit persze iszonyatosan hamar le fognak másolni rólad. De hát ezek mennek meg a bárányfelhők.

Üljünk fel a felhőre és nézzük meg, hogy fentről milyenek vagyunk! Szóval a következő esküvődön kezdheted begyűjteni a visszajelzéseket. A pártól pedig ne felejts el e-mailben referencia képeket és írásos véleményt kérni!

Reméljük, hogy hasznos volt az információ, és fel tudod használni a vállalkozásodban!!
Köszönjük, hogy velünk vagy!
További hasznos tartalmakat találsz még az oldalon!

Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója

Hasonló posztok