Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/celpiac-768x644.png)
Ki a célpiacom, milyen párokat szeretnék? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Például minden hazai házasodni kívánó pár? Biztos? Pedig logikus lenne, igaz? Meg tudnál csinálni közel 70 000 esküvőt egy évben? Elhiszed, hogy mindenki téged bízna meg?
![3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/3csoport_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Networking | Rendezvény
3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nézzük, milyen csoportokról lehet szó?
Az esküvő előtt, közben és után már elkövethetünk pozitív és negatív dolgokat
![KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/KIALLITAS-MARKETING-_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.
![Megosztás, Törődés, Tartalom [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/facebook_megosztas_eskuvomarketing-768x644.png)
Megosztás, Törődés, Tartalom [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ma, az interneten eltöltött minden 7 percből 1 percet a Facebook oldalain töltünk el, és talán magunknak sem valljuk be, hogy mennyit a Tiktokon.
![JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/foglalo-eloleg_eskuvomarketing-1-768x644.png)
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
![Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban [free]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/google-ads_eskuvomarketing-768x644.png)
Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban [free]
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.