Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Mobil Marketing | Szövegírás | Weboldal
Mobilbarát tervezés: miért elengedhetetlen az esküvői szolgáltatóknak?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az okostelefonok és táblagépek világában a mobilbarát weboldalak már nem luxusnak, hanem alapkövetelménynek számítanak. Az esküvőjükre készülő párok leggyakrabban mobil eszközöket használnak a szolgáltatók keresésére, így elengedhetetlen, hogy a…
10 marketing trükk esküvői szolgáltatóknak [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A statisztikák szerint karácsony után, januárban és februárban kötik a legtöbb eljegyzést, és kezdik el szervezni a legtöbb esküvőt, így ez neked is remek alkalom arra, hogy átgondold, hogy a vállalkozásod mely területein tudnál még fejleszteni.
Olvasd el ezt a 10 marketing tippet, amelyek segítségével még több nyereségre és stratégiai szemléletre tehetsz szert.
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
Szerző:eskuvomarketing
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.
Brandépítés | Ceremóniamester | Dekor | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotós | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Zenekar
A 12 archetípus használata az esküvőmarketingben: Útmutató az esküvői szolgáltatók számára
Szerző:eskuvomarketing
Egy izgalmas témáról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Jung-féle archetípusok alkalmazása az esküvőmarketingben. Carl Jung pszichiáter által lefektetett archetípusok olyan univerzális, ősi minták, amelyek az emberi psziché mélyén gyökereznek.
Ezek az alapvető karaktertípusok kiváló eszköztárat kínálnak az esküvői szolgáltatók számára, hogy mélyebb, érzelmi szinten kapcsolódjanak a célközönségükhöz.
Az archetípusok használata lehetővé teszi, hogy a marketingüzeneteket finomabban hangoljuk, és így pontosabban szólítsuk meg az ideális ügyfeleinket. Lássuk, hogyan alkalmazhatják ezt a módszert különböző esküvői szolgáltatók, példákkal együtt!
Árképzés | Brandépítés | Ceremóniamester | Dj | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mentális Egészség
Hogyan tervezheted szakmai pályádat a BCG mátrix segítségével?
Szerző:eskuvomarketing
Kedves szolgáltató kollégák! Egy izgalmas és különleges témáról lesz szó, amit igazán azok fognak érteni, akik pár évtizede már a szakmában vannak, és azoknak lesz a leginkább hasznos, akik még a kezdő, vagy a felívelő…