Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![A sikeres weboldal stratégia! Figyelj![pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/weboldal-strategia_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | Dekor | Dj | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Google | Kommunikáció | Marketing | SEO | Szövegírás | Weboldal
A sikeres weboldal stratégia! Figyelj![pro]
Szerző:eskuvomarketing
Egy olyan stratégiát mutatok és olyan példák következnek, amelyek a Google algoritmus változások során egyre inkább csak sikeresebbek lesznek!
![HITVÁNY WEBOLDAL, HITVÁNY SZOLGÁLTATÓ? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/hitvany_weboldal_eskuvomarketing-768x644.png)
HITVÁNY WEBOLDAL, HITVÁNY SZOLGÁLTATÓ? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Amikor ránk vadásznak a párok, és vagy lőnek, vagy továbbállnak. Vajon a weboldalunk milyen benyomást kelt a látogatóban, aki éppen most keresi az esküvői szolgáltatóját? Hitvány weboldalhoz hitvány szolgáltató tartozik? Ma, amikor a célcsoportunk –…
![KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/schram_andras_interju_eskuvomarketing-768x644.png)
Árképzés | Brandépítés | business | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó | Fotó és Film | Marketing
KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Schram András fotós: KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS Elmondta, hogy nem tanulta a fotózást, ösztönösen és szerelemből fotózik azóta is. Érdekes volt hallani azt a specialitását, hogy vakut egyáltalán nem használ. Ezt a hazai templomokban fényharcoló kollégák csodálkozva fogadták. (András időnként beszúrt motivációs gondolatokat – szerk.)
Amikor elhagyta Magyarországot, egyáltalán nem gondolta, hogy egyszer híres esküvői fotós lesz. Egy baráti felkérés után indult be a verkli. Hajléktalanokat is fotózott, ha szomorú volt.
![Ki a fő konkurens / miben vagy alternatíva? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/konkurencia-768x644.png)
Ki a fő konkurens / miben vagy alternatíva? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Csúnyán ki lehet használni a konkurencia hibáit, vagy kikarikírozni a külsejét, weboldalát, kommunikációját.
Ha te nem léteznél, mint az esküvőszakma különleges csúcsélőlénye, hogyan oldanák meg a párok azokat a problémákat, amikre te megoldást kínálsz?
![Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban [free]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/google-ads_eskuvomarketing-768x644.png)
Új irányelvi előírások a helyeszközökre vonatkozóan a Google Ads szolgáltatásban [free]
Szerző:eskuvomarketing
A Google frissíteni fogja a helyeszközre vonatkozó követelményeket tartalmazó irányelvét. A frissített irányelveket 2023. december 20-án kezdjük el fokozatosan bevezetni, és a folyamat körülbelül 8 hetet vesz majd igénybe.
![Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/markakep_folyamat_eskuvomarketing-768x644.png)
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.