Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Brandépítés | business | Dekoráció | esküvőmarketing | Fotó | Kommunikáció | Marketing | Szövegírás | Weboldal
Gyors betöltési idő: hogyan növeld esküvői weboldalad hatékonyságát?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. A weboldalad betöltési ideje közvetlenül befolyásolja a látogatók élményét és az oldal hatékonyságát. Egy lassan betöltődő weboldal nemcsak hogy elriaszthatja az érdeklődő párokat, de csökkentheti a keresőmotorokban elért helyezésedet…

POZICIONÁLÁS általánosan [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Megtalálni önmagunkat és azt, hogy kiknek és miben vagyunk jók. Kihez képest? El kell helyeznünk magunkat a piacon.

Árképzés | Brandépítés | business | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó | Fotó és Film | Marketing
KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS
Szerző:eskuvomarketing
Schram András fotós: KÜLFÖLDÖN SINCS KOLBÁSZBÓL A KERÍTÉS Elmondta, hogy nem tanulta a fotózást, ösztönösen és szerelemből fotózik azóta is. Érdekes volt hallani azt a specialitását, hogy vakut egyáltalán nem használ. Ezt a hazai templomokban fényharcoló kollégák csodálkozva fogadták. (András időnként beszúrt motivációs gondolatokat – szerk.)
Amikor elhagyta Magyarországot, egyáltalán nem gondolta, hogy egyszer híres esküvői fotós lesz. Egy baráti felkérés után indult be a verkli. Hajléktalanokat is fotózott, ha szomorú volt.

Ceremóniamester választás veszélyei
Szerző:eskuvomarketing
Ceremóniamester árak és stílusok őszinte körképe 2024.
Sokan kíváncsiak a Ceremóniamesterek áraira. Főleg a vőlegények.
Mi kerül az egyiknél ennyibe, a másiknál annyiba?
Sajnos ma már a ceremóniamester ára nem mérvadó.
Sok új ceremóniamester, néhány esküvővel a háta mögött magas áron kezd, néhányan közülük az esküvőszervezők által hozott magas költségvetésű celeb esküvők kiszolgálói lettek.
Ezzel megtévesztve és megzavarva a tudatosan kereső párokat.

Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.

JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!