Mik azok a személyes előnyök (nem szebb képekre, filmekre, de- korációra gondolok, hanem a hozzáadott értékekre), amit akkor kap meg az ügyfél, ha téged választ?

Mitől lesz neki jó érzés, ha a választása rád esik? Ha te készíted a fotóit, ha te vezényled le az esküvőjét, ha a te virágkompozíci- óidat választja?

Menőbb lesz vagy elismertebb? Komplex szolgáltatást kap? Büszke lesz rá minden ismerőse és irigyelni fogja?

Te tudod neki a legmenőbb limuzint biztosítani? Költséget tud megtakarítani, vagy a nagy napja nálad nagyobb biztonságban tuti nem lesz?

Ha rákérdezel a pároknál, hogy voltak-e mostanában esküvőkön, mi volt, ami tetszett nekik és mi az, ami nem, mi a legfontosabb számukra, vagy mitől félnek, a személyes megbeszéléskor ezekre máris rá tudod tükrözni a kommunikációdat. Elmondhatod nekik, hogy ezekre te milyen megoldást kínálsz, vagy éppen előre gondolkodva ezeket a hibákat hogyan kerülöd el.

Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója

Hasonló posztok