Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![POZICIONÁLÁS általánosan [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/pozicionalas-768x644.png)
POZICIONÁLÁS általánosan [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Megtalálni önmagunkat és azt, hogy kiknek és miben vagyunk jók. Kihez képest? El kell helyeznünk magunkat a piacon.
![Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/10/1-768x432.jpg)
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
![TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/sajatketagoria_fotos_eskuvomarketing-768x644.png)
TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Fotósként sose az legyen a célod, hogy minden áron és átmenet nélkül a magas árkategóriába akard magad pozicionálni.
Először találd meg és vállald fel a saját stílusod és keresd meg hozzá a „hozzád értő” párokat. Nekik egyedi és felső kategóriás leszel. Te leszel nekik „A” fotós, és ők lesznek neked „A” pár.
![ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/mikor-kampanyoljunk_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.
![Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/rokonszenv_kiepites_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | Egyéni Fejlődés | esküvőmarketing | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Sales | Testbeszéd
Rokonszenv kiépítése a pároknál [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Rokonszenv kiépítése a pároknál
Mik azok a külső adottságok, gesztusok vagy szavak, amelyek befolyásolhatják a párok döntését?
![JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/jutalek_helyszin_eskuvomarketing-768x644.png)
Affiliate Marketing | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Kommunikáció | Marketing
JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Több szakmai Facebook csoportban előkerült az a téma, hogy az esküvőszervezők mellett a helyszínek is elkezdtek jutalékot kérni a szolgáltatóktól.
A jutalékos téma még mindig érzékeny terület, hiszen vannak, akik elvből nem adnak vagy nem kérnek, míg vannak, akik csak akkor számíthatnak munkára, ha felajánlják a kis százalékukat. Erről még sokat fogunk vitatkozni és beszélni.