Csúnyán ki lehet használni a konkurencia hibáit, vagy kikarikírozni a külsejét, weboldalát, kommunikációját.

Ha te nem léteznél, mint az esküvőszakma különleges csúcsélőlénye, hogyan oldanák meg a párok azokat a problémákat, amikre te megoldást kínálsz?
Milyen konkurenciához fordulhatnának? Milyen más megoldást választhatnának?
Mi az a fontos szempont, ami miatt én jobb választás vagyok, mint egy versenytárs, vagy egy másik megoldás? Emeld ki a jellemzőidet vagy éppen azt, amit te NEM csinálsz úgy, mint a konkurensed. Ha neki pont erre van szüksége, akkor téged fog választani! Más nem tudja utánozni, amit te tudsz? Emeld ki, kommunikáld!
Az egyik humánusnak tűnő, de igazából vegyifegyver szin- tű mondat: „Igen, ismerem XY szolgáltatót, nagyon sok munkát köszönhetek neki!” Itt elmondod, hogy mondjuk az illető jó szak- ember, de te hozzá képest mit csinálsz másképp, és emiatt inkább hozzád fordulnak majd a párok.
Reméljük, hogy hasznos volt az információ, és fel tudod használni a vállalkozásodban!!
Köszönjük, hogy velünk vagy!
További hasznos tartalmakat találsz még az oldalon!
Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója