Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok
![Néhány szó rólam [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2020/11/austin-distel-rxpThOwuVgE-unsplash-768x496.jpg)
Néhány szó rólam [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Talán jobban elfogadod a gondolataimat és rálátásomat, ha meg- ismered, hogy honnan jövök, mit tapasztaltam és hogyan élem az esküvőkkel átszőtt hétköznapjaimat.
Ahogyan rólam írtak 2014-ben:
„Kommunikációs szakember. Széleskörű esküvőmarketing tapasztalata által az egyik leghitelesebb szemléletformáló szakember Magyarországon. Esküvői brandjét és szakértői státuszát önmaga építette fel. Arculati és optimalizációs munkáit, kampányait ön- maga készíti. 29 éve van az esküvőszakmában. Ceremóniamester- ként és marketing szakemberként több éve figyeli az esküvőszak- mai folyamatokat, a különböző szakmacsoportokat és szakmai irányvonalaikat. Esküvőmarketinget és kommunikációt oktat a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Új Generációs Fotográfusoktatási programjában. Vezetője és tulajdonosa a Ceremóniamester Akadémiának, előadója a Ceremóniamester képzésnek.

A/B Tesztelés | Ads | Adwords | Automatizmusok | Brandépítés | Dj | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Facebook | Fotó és Film | Fotós | Google | Kommunikáció | Marketing | SEO | Szövegírás | Weboldal
Analitika és mérőszámok követése: hogyan optimalizáld esküvői weboldalad teljesítményét?
Szerző:eskuvomarketing
Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)

Ceremóniamester | Cinematográfia | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Fotós | Marketing | Rendezvény | Szertartásvezető
Kreatív lehetőségek esküvői szolgáltatók számára: DJI Neo drón
Szerző:eskuvomarketing
Magyarországon már sok éve alap egy esküvői filmnél a drón használata, amit természetesen az aktuális országra vonatkozó drón törvények szabályoznak. Egyre inkább elérhetőek azok a kisebb drónok, amelyek az esküvőkön való kreativitást a méretük, áruk…

ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.

Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”

ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.