Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts

10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést
Szerző:eskuvomarketing
10 típusú közösségi média tartalom, amely növeli az elköteleződést és növekedést

10 marketing trükk esküvői szolgáltatóknak [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A statisztikák szerint karácsony után, januárban és februárban kötik a legtöbb eljegyzést, és kezdik el szervezni a legtöbb esküvőt, így ez neked is remek alkalom arra, hogy átgondold, hogy a vállalkozásod mely területein tudnál még fejleszteni.
Olvasd el ezt a 10 marketing tippet, amelyek segítségével még több nyereségre és stratégiai szemléletre tehetsz szert.

Ai - mesterséges intelligencia | GDPR és Adatvédelem | Google | Marketing | Social Media | Vállalati Kultúra és HR
Az Európai Unió Mesterséges Intelligencia Törvénye – összefoglaló a vállalkozások számára
Szerző:eskuvomarketing
2025 február 2-án lépett hatályba az EU Mesterséges Intelligencia Törvénye (AI Act), amely globálisan egyedülálló szabályozási keretrendszert hozott létre a felelős AI-fejlesztés érdekében. A törvény célja, hogy egyensúlyt teremtsen a technológiai innováció és az alapvető…

Megosztás, Törődés, Tartalom
Szerző:eskuvomarketing
Ma, az interneten eltöltött minden 7 percből 1 percet a Facebook oldalain töltünk el, és talán magunknak sem valljuk be, hogy mennyit a Tiktokon.

Árképzés | Brandépítés | Dekoráció | esküvőmarketing | HWA | Kifogáskezelés | Kommunikáció | Marketing | Social Media | Szövegírás | Weboldal
Árazási stratégia az esküvői szektorban: hogyan határozd meg az értékeidet?
Szerző:eskuvomarketing
Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)

Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.