Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![Megosztás, Törődés, Tartalom [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/facebook_megosztas_eskuvomarketing-768x644.png)
Megosztás, Törődés, Tartalom [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ma, az interneten eltöltött minden 7 percből 1 percet a Facebook oldalain töltünk el, és talán magunknak sem valljuk be, hogy mennyit a Tiktokon.
![NYISS ÚJ CSATORNÁT! [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/ujcsatorna_eskuvomarketing-1-768x644.png)
NYISS ÚJ CSATORNÁT! [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Más célcsoport, más ügyfelek, más szolgáltatás, más csatornán
A hétvégén személyes konzultációt tartottam az egyik esküvői szolgáltató kollégánknak, aki a vevőszerzés, látogatottság növelés, és marketing stratégia területén kért kreatív segítséget.
![Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/10/1-768x432.jpg)
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?
![JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/foglalo-eloleg_eskuvomarketing-1-768x644.png)
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
![Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/09/eskuvomarketing_logo_notext-1.png)
Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”
![ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/mikor-kampanyoljunk_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.