Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.
KERESSÜK MEG AZ IDEÁLIS ÜGYFELET,ÉS A TÖBBIT RÚGJUK KI? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Az esküvői szolgáltatók esetében azt gondolom, az emberi hozzá- állásban nincs probléma, jöhet bármilyen megrendelő, kérdés nélkül vállaljuk a megbízást.
De jó ez nekünk? Biztos, hogy mindenki a piacunk?
esküvőmarketing | Google | Kommunikáció | SEO | Weboldal
Az új Google algoritmus frissítés hatása a weboldaladra
Szerző:eskuvomarketing
Az új Google algoritmus frissítés hatása a weboldaladra. Lefutott a 2023-as negyedik átfogó alapvető algoritmus-frissítés.
Hogy érinti ez az esküvői szolgáltatói weboldalad helyezéseit?
Brandépítés | Canva | esküvőmarketing | Grafika | Marketing | Social Media
Az Új Canva: forradalmi frissítések és új funkciók
Szerző:eskuvomarketing
A 2024-es év számos izgalmas változást hozott a Canva számára, amelyek célja, hogy a felhasználók még kreatívabban és hatékonyabban dolgozhassanak.
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…
Feltetted már magadban valamelyik kérdést? [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Feltetted már magadban valamelyik kérdést?
Vajon mit tudnak azok az esküvői szolgáltatók és cégek, akiknek már a következő évre is tele a naptárjuk?
Vajon hogyan lehet, hogy amíg más csak vegetál és csökken az esküvőinek a száma, addig ők lubickolnak a megrendelésekben?
Vajon miért őket látod és olvasod mindenhol?