Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/kulonbozzunk_eskuvomarketing-768x644.png)
Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:
![ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/ultess_magokat_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Mérhetőség és Analitika | Social Media | Szövegírás
ÜLTESS MAGOKAT, FOGLALJ TERÜLETEKET! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A virágokat is néha új, tápanyagban gazdag földbe kell átültet- ni, és a virágport is messzire viszi a szél, hogy új területeket hódítson meg.
Ahogyan az esküvői szolgáltatók jó (vagy rossz) hírét is viszi a szél, ugyanúgy ültethetünk el magokat mi is tudatosan, hogy új területeket hódítsunk meg. Bár kényelmes dolog a saját vadászterület, azt tapasztalhatjuk, hogy az Internet segítségével a párok gyakran új szolgáltatókat fedeznek fel a helyi, megszokott szolgáltatók helyett.
![Szolgáltatói weboldal felépítése [pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/weboldal-felepites_eskuvomarketing-768x644.png)
Szolgáltatói weboldal felépítése [pro]
Szerző:eskuvomarketing
Hogyan legyél látható a Google keresőnek, hogy a párok megtaláljanak?
Van pár megoldás, ami szintaktikai és logikai felépítés szempontjából kulcsfontosságú a weboldalad felépítésében.
![Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/09/eskuvomarketing_logo_notext-1.png)
Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”
![Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/gorcsos_megfeleles_eskuvomarketing-768x644.png)
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Miért akarsz görcsösen mindenkinek a szolgáltatója lenni?
![Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/markakep_folyamat_eskuvomarketing-768x644.png)
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Alakítsuk ki tudatos, egyedi márkaképünket, tegyük a marketinget teljes, következetes folyamattá!
A tudatos márkakép az a rólunk alkotott kép, ami azonnal eszük- be jut rólunk az embereknek, és ez az a stratégia, amihez következetesen ragaszkodunk. Hívhatjuk stílusnak is, ha belülről fakad.