Az esküvői szolgáltatónak nagyon sok mindenre oda kell figyelni, hogy megfeleljen minden igénynek, és se szakmailag, se technikailag, se emberileg ne vétsen hibát. Ez nagyon nehéz feladat.

Tényleg csak a párok véleménye számít?

Elég egy rosszul elkészített kitűző, ami leesik az örömapáról, máris ott a fekete pont. Nem vetted fel nagymamát mikor átadta a borítékot, szintén fekete pont.

  • Zavartad a papot a szertartásnál a fotózás közben a kreatív szögek keresésekor és közben 10 vendég nem látott tőled, mert takartad a párt.
  • Nem szóltál a fotósnak, hogy jön egy fogás, így nem tudta megörökíteni.
  • Megállítottad a bulit, mert egy játékot akartál játszatni.
  • Kész a sült és kiviszed a vendégeknek, a CM, a fotós és a videós tudta nélkül, és a pár sincs a helyén.
  • Belemászol a vendég arcába a kamerával.
  • Nem csinálsz képet a „Hé fotós! Csinájjámá’ a haverjaimról egy képet!” felszólításra.
  • Elfelejted a bort kivinni a nagybácsinak. Más alakú lett a csokor.
  • Nem játszottad le a mulatóst
  • Nem lett elég az asztal, pedig direkt kértük. Nem játszottad el a Tankcsapdát. Eljátszottad a Tankcsapdát.
  • Nem lett időre kész a ruha átalakítása.
  • Nem ebben az árban állapodtunk meg, stb.

Kik azok, akik ezeket észrevételezték?

A pár? A szolgáltató kolléga? A vendégek? Igen. 3 felé kell megfelelnünk, és akár jogos a kritika vagy a dicséret, akár nem, tőlük fogjuk kapni az ajánlásokat, vagy a negatív véleményeket. Emberileg és szakmailag egyaránt.

Reméljük, hogy hasznos volt az információ, és fel tudod használni a vállalkozásodban!!
Köszönjük, hogy velünk vagy!
További hasznos tartalmakat találsz még az oldalon!

Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója

Similar Posts