Az esküvői szolgáltatónak nagyon sok mindenre oda kell figyelni, hogy megfeleljen minden igénynek, és se szakmailag, se technikailag, se emberileg ne vétsen hibát. Ez nagyon nehéz feladat.
Nézzünk néhány gyakran előforduló szituációt.
Elég egy rosszul elkészített kitűző, ami leesik az örömapáról, máris ott a fekete pont. Nem vetted fel nagymamát mikor átadta a borítékot, szintén fekete pont.
- Zavartad a papot a szertartásnál a fotózás közben a kreatív szögek keresésekor és közben 10 vendég nem látott tőled, mert takartad a párt.
- Nem szóltál a fotósnak, hogy jön egy fogás, így nem tudta megörökíteni.
- Megállítottad a bulit, mert egy játékot akartál játszatni.
- Kész a sült és kiviszed a vendégeknek, a CM, a fotós és a videós tudta nélkül, és a pár sincs a helyén.
- Belemászol a vendég arcába a kamerával.
- Nem csinálsz képet a „Hé fotós! Csinájjámá’ a haverjaimról egy képet!” felszólításra.
- Elfelejted a bort kivinni a nagybácsinak. Más alakú lett a csokor.
- Nem játszottad le a mulatóst
- Nem lett elég az asztal, pedig direkt kértük. Nem játszottad el a Tankcsapdát. Eljátszottad a Tankcsapdát.
- Nem lett időre kész a ruha átalakítása.
- Nem ebben az árban állapodtunk meg, stb.
Kik azok, akik ezeket észrevételezték?
A pár? A szolgáltató kolléga? A vendégek? Igen. 3 felé kell megfelelnünk, és akár jogos a kritika vagy a dicséret, akár nem, tőlük fogjuk kapni az ajánlásokat, vagy a negatív véleményeket. Emberileg és szakmailag egyaránt.
Reméljük, hogy hasznos volt az információ, és fel tudod használni a vállalkozásodban!!
Köszönjük, hogy velünk vagy!
További hasznos tartalmakat találsz még az oldalon!
Barna László
esküvőmarketing specialista
az esküvői szolgáltatók marketing tanácsadója