Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok

Esküvpiaci helyzet [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Esküvőszolgáltatói lélektan
Avagy mi zavarja meg az egyszeri esküvői szolgáltató agyát? Az amit lát és hall mindössze csak illúzió? Hogyan dolgozza fel az esküvőszakmai szereplők esetleges látványos szerepléseit?
Az esküvőszakmában mindenkinek van valamilyen ösztönös vagy tudatos önmarketingje. Vagy van, aki kidolgoz neki egy ilyen szisztémát.
Katona Tomi (Thomas Katona) azt mondta egyszer egy esküvőn a Columbus hajón:
„Laci, szerintem nem létezik olyan, hogy esküvőmarketing!”

ITT a GPT4o! Nézzük mik újdonságok a GPT4-hez képest!
Szerző:eskuvomarketing
A GPT-4o („o” jelentése „omni”) egy lépés a sokkal természetesebb ember-számítógép interakció felé – bemenetként elfogadja a szöveg, hang és kép bármilyen kombinációját, és bármilyen szöveg-, hang- és képkimenetet generál. Akár 232 ezredmásodperc alatt képes reagálni az audio bemenetekre, átlagosan 320 ezredmásodperc alatt, ami hasonló az emberi válaszidőhöz egy beszélgetésben.
![Néhány szó rólam [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2020/11/austin-distel-rxpThOwuVgE-unsplash-768x496.jpg)
Néhány szó rólam [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Talán jobban elfogadod a gondolataimat és rálátásomat, ha meg- ismered, hogy honnan jövök, mit tapasztaltam és hogyan élem az esküvőkkel átszőtt hétköznapjaimat.
Ahogyan rólam írtak 2014-ben:
„Kommunikációs szakember. Széleskörű esküvőmarketing tapasztalata által az egyik leghitelesebb szemléletformáló szakember Magyarországon. Esküvői brandjét és szakértői státuszát önmaga építette fel. Arculati és optimalizációs munkáit, kampányait ön- maga készíti. 29 éve van az esküvőszakmában. Ceremóniamester- ként és marketing szakemberként több éve figyeli az esküvőszak- mai folyamatokat, a különböző szakmacsoportokat és szakmai irányvonalaikat. Esküvőmarketinget és kommunikációt oktat a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Új Generációs Fotográfusoktatási programjában. Vezetője és tulajdonosa a Ceremóniamester Akadémiának, előadója a Ceremóniamester képzésnek.

Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Mobil Marketing | Szövegírás | Weboldal
Mobilbarát tervezés: miért elengedhetetlen az esküvői szolgáltatóknak?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az okostelefonok és táblagépek világában a mobilbarát weboldalak már nem luxusnak, hanem alapkövetelménynek számítanak. Az esküvőjükre készülő párok leggyakrabban mobil eszközöket használnak a szolgáltatók keresésére, így elengedhetetlen, hogy a…

ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.

Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.