Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok
![Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/illuzio-768x644.png)
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére! [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mutasd meg, milyen előnyöket vagy illúziót kínálsz a saját célpiacod részére!

Megosztás, Törődés, Tartalom
Szerző:eskuvomarketing
Ma, az interneten eltöltött minden 7 percből 1 percet a Facebook oldalain töltünk el, és talán magunknak sem valljuk be, hogy mennyit a Tiktokon.

10 marketing trükk esküvői szolgáltatóknak [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
A statisztikák szerint karácsony után, januárban és februárban kötik a legtöbb eljegyzést, és kezdik el szervezni a legtöbb esküvőt, így ez neked is remek alkalom arra, hogy átgondold, hogy a vállalkozásod mely területein tudnál még fejleszteni.
Olvasd el ezt a 10 marketing tippet, amelyek segítségével még több nyereségre és stratégiai szemléletre tehetsz szert.

Ai - mesterséges intelligencia | GDPR és Adatvédelem | Google | Marketing | Social Media | Vállalati Kultúra és HR
Az Európai Unió Mesterséges Intelligencia Törvénye – összefoglaló a vállalkozások számára
Szerző:eskuvomarketing
2025 február 2-án lépett hatályba az EU Mesterséges Intelligencia Törvénye (AI Act), amely globálisan egyedülálló szabályozási keretrendszert hozott létre a felelős AI-fejlesztés érdekében. A törvény célja, hogy egyensúlyt teremtsen a technológiai innováció és az alapvető…

Különbözzünk és ezt emeljük ki! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Szlogenek és megkülönböztetők
Van már szlogened? Minek a mije vagy az esküvőszakmán belül? Ha kiejtik a neved vagy meglátnak, azonnal kiegészítik, hogy te vagy a …? Ha megvan, kommunikáld mindenhol, ahol csak tudod:

Brandépítés | esküvőmarketing | Fotó | Kiállítás | Kommunikáció | Marketing | Rendezvény | Social Media
KIÁLLÍTÁS MARKETING
Szerző:eskuvomarketing
Az utóbbi 10 évben, sok szolgáltatónál felmerült a kérdés, hogy érdemes-e megjelenni a kiállításokon? Költsük el a pénzt Facebook vagy Google hirdetésre?
Rentábilis-e a beruházás? Ha úgy döntesz, hogy részt veszel valamilyen kiállításon, ma már számos választási lehetőség áll a rendelkezésedre. A nagy fővárosi kiállítások mellett megyei, városi kisebb kiállítások, sőt helyszíneken tartott nyílt napokkal is találkozhatunk. Itt jellemzően a regionális elérés a fókusz, környékbeli párok jelennek meg, a merítés kicsi, de célzott.