Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Hasonló posztok
![Néhány szó rólam [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2020/11/austin-distel-rxpThOwuVgE-unsplash-768x496.jpg)
Néhány szó rólam [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Talán jobban elfogadod a gondolataimat és rálátásomat, ha meg- ismered, hogy honnan jövök, mit tapasztaltam és hogyan élem az esküvőkkel átszőtt hétköznapjaimat.
Ahogyan rólam írtak 2014-ben:
„Kommunikációs szakember. Széleskörű esküvőmarketing tapasztalata által az egyik leghitelesebb szemléletformáló szakember Magyarországon. Esküvői brandjét és szakértői státuszát önmaga építette fel. Arculati és optimalizációs munkáit, kampányait ön- maga készíti. 29 éve van az esküvőszakmában. Ceremóniamester- ként és marketing szakemberként több éve figyeli az esküvőszak- mai folyamatokat, a különböző szakmacsoportokat és szakmai irányvonalaikat. Esküvőmarketinget és kommunikációt oktat a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Új Generációs Fotográfusoktatási programjában. Vezetője és tulajdonosa a Ceremóniamester Akadémiának, előadója a Ceremóniamester képzésnek.

BESZÉLGESS! KÉRDEZZ A LEENDŐ ÜGYFELEIDTŐL! [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ha szeretnél segítséget és visszajelzést kapni ahhoz és arról, amit csinálsz, a legkézenfekvőbb, ha megkérdezed azokat, akiknek dolgoztál és akiknek dolgozni fogsz.

ESKÜVŐSZERVEZŐ ÁRAZÁS – SZERINTEM
Szerző:eskuvomarketing
Létezik egy írásom az esküvőszervező típusokról, és a születésükről, és nem is kívánom túlságosan mélyen boncolgatni ezt a témát, megvívtam már a harcomat az amazonokkal. A mostanra kialakult helyzetre vetítve próbálok írni a szerepükről, árazásukról, pozicionálási lehetőségeikről.
Az elmúlt tíz évben 2024-re olyan sok változás nem történt a jutalékok tekintetében.
Fontos változás, hogy a párok már természetesnek veszik az esküvőszervezők létjogosultságát és jelenlétét, de még mindig adott személyiségtípusok döntenek esküvőszervezők mellett.
Az idők során viszont sokan rájöttek, hogy a nem 10 milliós költségvetésű esküvők nélkül nem tudnak csak ebből megélni, és ezért szoktam genya lenni, amikor azt mondom, hogy a sikertelen esküvőszervezőkből lesznek a még nem tudni milyen új szertartásvezetők.

JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
![Ki a király? Senki, illetve mindenki. [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/kiakiraly-768x644.png)
Ki a király? Senki, illetve mindenki. [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Ki a király? Senki, illetve mindenki.

Brandépítés | Dekor | esküvőmarketing | Kommunikáció | Marketing | Weboldal
Egyszerűség és tisztaság: Hogyan építs letisztult esküvői szolgáltatói weboldalt?
Szerző:eskuvomarketing
Szia, Barna László vagyok, esküvőmarketing specialista. Az esküvői szolgáltatások piacán a weboldalad elsődleges célja, hogy azonnal megmutassa, miben vagy különleges. Az egyszerűség és tisztaság nemcsak a weboldal dizájnjára vonatkozik, hanem a tartalomra is. Ebben a…