Kérjük Bejelentkezés a tartalom megnézéséhez. (Még nem vagy tag? Csatlakozz most!)
Similar Posts
![JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/jutalek_helyszin_eskuvomarketing-768x644.png)
Affiliate Marketing | Esküvőhelyszín | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Kommunikáció | Marketing
JUTALÉKOT A HELYSZÍNNEK – KI KINEK TESZ SZÍVESSÉGET? [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Több szakmai Facebook csoportban előkerült az a téma, hogy az esküvőszervezők mellett a helyszínek is elkezdtek jutalékot kérni a szolgáltatóktól.
A jutalékos téma még mindig érzékeny terület, hiszen vannak, akik elvből nem adnak vagy nem kérnek, míg vannak, akik csak akkor számíthatnak munkára, ha felajánlják a kis százalékukat. Erről még sokat fogunk vitatkozni és beszélni.
![TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/sajatketagoria_fotos_eskuvomarketing-768x644.png)
TEREMTSD MEG A SAJÁT KATEGÓRIÁDAT [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Fotósként sose az legyen a célod, hogy minden áron és átmenet nélkül a magas árkategóriába akard magad pozicionálni.
Először találd meg és vállald fel a saját stílusod és keresd meg hozzá a „hozzád értő” párokat. Nekik egyedi és felső kategóriás leszel. Te leszel nekik „A” fotós, és ők lesznek neked „A” pár.
![BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/bizalomepites_internet_eskuvomarketing-768x644.png)
BIZALOMÉPÍTŐ TAKTIKA AZ ESKÜVŐI CSOPORTOKBAN [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nehéz megállni, hogy ne hirdessük és kiabáljuk azt magunkról, hogy mennyire jók vagyunk. Ma, amikor az információk percenként változnak, és a konkurencia mindenhol ott van, nehéz azt mondani, hogy építs fel egy stratégiát, és gondolkodj…
![JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/foglalo-eloleg_eskuvomarketing-1-768x644.png)
JOGI ESETEK: A FOGLALÓ ÉS ELŐLEG [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Állandó fogalmi probléma, hogy a szolgáltató foglalót, vagy előleget kérjen a pároktól.
Jogilag és elméletben is különbség van a két fogalom között. Nézzük ezeket!
![3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/3csoport_eskuvomarketing-768x644.png)
Brandépítés | esküvőmarketing | Etikus Vállalkozás | Fotó és Film | Kommunikáció | Marketing | Networking | Rendezvény
3 CSOPORT, AKI A MENNYBE EMEL, VAGY A POKOLBA TASZÍT ESKÜVŐ UTÁN [free][basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Nézzük, milyen csoportokról lehet szó?
Az esküvő előtt, közben és után már elkövethetünk pozitív és negatív dolgokat
![ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]](https://eskuvomarketing.hu/wp-content/uploads/2023/11/mikor-kampanyoljunk_eskuvomarketing-768x644.png)
ESKÜVŐI KAMPÁNY IDŐSZAKOK [basic][pro]
Szerző:eskuvomarketing
Mikor kampányoljunk?
A legjobb kampány a jó munka és az elégedett ügyfelek, de nézzük meg, mikor érdemes a marketingünket és online jelenlétünket erősíteni!
Bizonyára mindenki megfigyelte, milyen ciklusok jellemzik az esküvők világát. Első érdeklődők, ajánlatkérések, aztán rengeteg ajánlatkérés, stb, stb. Bár a szolgáltatók felkészülési időszakai eltérőek lehetnek, a főbb szolgáltatók vadászásának időszakai standardnak mondhatóak.